Nou, ik heb eigenlijk twee probleempjes waar ik geen weg mee kan. Als er iemand is die kan helpen, ik zou je zó hard dankbaar zijn. En dan komen hier de probleempjes:
1) Al een tijdje ken ik een hele lieve jongen van 2 jaar en een paar maand ouder dan mij. We zijn zowat onafscheidelijke best friends maar nu komt het probleem. Hij is onwijs lief tegen mij en zó mooi en ik voel al een aantal dagen meer voor hem dan gewoon vriendschap. Jhaa, ik ben verliefd. Die jongen lijkt wat op Paul Griffiths en hij is dus onwijs knap. Als je Paul Griffiths niet kent, kijk dan in mijn GB voor foto. Nou, gisteren kwam iemand die ik kende tegen mij zeggen dat mijn crush al een vriendin zou hebben. Ik weet het niet zeker, want die iemand die dat gisteren tegen me zei kent mijn crush niet echt zo goed. Ik durf het hem ook niet te vragen want meestal kom ik dan over als: 'Als je een vriendin hebt, fuck off ik haat je. Als je er geen hebt: Pak me op m'n bek.' Snap je? Iemand tips? Want ik wil hem écht niet kwijt en voel eigenlijk veel voor hem.
2) Op school heb ik nu nog maar ongeveer één vriendin. Het irritante is: Ik vertrouw niemand meer sinds wat er gebeurt is [/persoonlijk] enzoo. Nou, ik vroeg die ene vriendin of ik haar kon vertrouwen, dat ze niets wat ik zei door ging zeggen aan de mensen waar ik ruzie mee heb en ze zei ja. Maar ik vertrouw het gewoon niet omdat als ik haar vraag om iets te gaan doen zoals shoppen ofsoo kán ze nooit of mag ze nooit. En daarom vind ik het raar en weet ik er gaan weg mee.
Als iemand hiermee kan helpen, heel erg bedankt dan!
Kusseez<3
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Ik heb een beetje kleine probleempjes. Iemand helpen?
Ik heb een beetje kleine probleempjes. Iemand helpen? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
25 jan 2009 - 16:09Helloo<325 jan 2009 - 16:13
Wat een verhaal.
Ik denk niet, dat ik je kan helpen vanaf mijn positie. ik kan je alleen maar ontzettend veel sterkte wensen (:
en ik zou voor die jongen gaan, ik weet hoe angstig het is.25 jan 2009 - 16:13probleem 1: gewoon vragen en dan proberen zo lief mogelijk, niet te veel stemverheffing en met een miniglimlachje(niet te breed y'know).
probleem 2: Heb ik ook vaak, maar je moet daarover niet achterdochtig doen. Als ze niet kan, kan ze niet en als ze niet wilt en ze liegt, dan wilt ze gewoon niet. Je ziet haar ook al 5 dagen in de week op school maak die tijd daar dan nuttig. En anders dan vraag je nog een keer of ze wilt shoppen en als ze zegt dat ze niet kan/mag vraag je waarom.25 jan 2009 - 16:321. hij is toch zoals je beste vriend, dan weet je zoiets toch, en anders vraag het gewoon..beste vrienden vertellen álles aan elkaar.
-
25 jan 2009 - 16:4025 jan 2009 - 16:461) ik zou het hem gewoon vragen. Vraag het hem gewoon op de manier waarop je het aan een gewone vriend zou vragen. Niet te opdringerig en niet op een als-het-waar-is-haat-ik-je-manier :p
2) hmm.. het beste wat je kan doen is gewoon nieuwe vrienden proberen maken (ik zeg niet dat je je vriendin moeten dumpen, maar gewoon eens met andere mensen praten) Het is niet altijd makkelijk om op iemand af te stappen ofzo. Maar begin met iemand uit je klas ofzo?
x25 jan 2009 - 16:48LoveIsALie
Dankje voor dat laatste maar heel mijn klas in ingepalmd door één of andere domme trut die ruzie met me heeft >,<25 jan 2009 - 16:49LoveIsALie
Dankje voor dat laatste maar heel mijn klas in ingepalmd door één of andere domme trut die ruzie met me heeft >,<
en ken je geen mensen van een andere klas die je mss nog kan vertrouwen?
kvind het echt jammer dat ik je niet kan helpen
x25 jan 2009 - 17:0430 jan 2009 - 18:02Ohmyngod! En dat vertel je hier wel en niet tegen mij dat je verliefd bent! Toch niet op K.? Waha x-) Ok back to the point:
Voor één zou ik gewoon erop afgaan of een berichtje naar Joepie sturen. Dus dáárom was je zo een mail naar Joepie aan het sturen woensag! En wij maar nieuwsgierig zijnKyle It's Forever x3
30 jan 2009 - 18:04probleem 1: Vraag het op msn!! Gewoon zo: Alles goed? Zeggtie ja, vraag dan; en in de liefde?
Probleem 2: Like, op school heb ik ook geen vriendin die ik kan vertrouwen. Ze vertellen toch wel iets door. Ik vertrouw mensen van Q nogmeer x]Your make-up is terrible
30 jan 2009 - 18:051) je kan het hem denk ik gewoon een keer vragen als: 'Heb je eigenlijk een vriendin?' jullie zijn goede vrienden en dan kun je dat best een keertje vragen.
2) hiermee kan ik je denk ik niet echt helpen, al zou ik haar toch maar geloven (ookal is dit misschien moeilijk). Ze is een vriendin van je en als ze zegt dat je haar kan vertrouwen vind i dat je het een kans moet geven.
Good luck.30 jan 2009 - 18:09