• Ja ik bijt op mijn nagels >.< en dat vind ik echt verschrikkelijk lelijk die afgekauwde nagels en ik probeer het af te leren ;o maar dat gaat nogal moeilijk als je het al zo ongeveer 5 jaar doet. ik heb ze nu eindelijk een beetje lang en dat wil ik graag zo houden, ik wil gewoon mooie lange nagels. ik heb al zo nagellak van essence ofzo x3 maar die helpt niet daar bijt ik zo door heen. dus wie heeft tips? =O


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    je hebt van die nagellak die echt vreselijk smaakt. Dat hielp bij mij om er vanaf te komen. Weet alleen niet of ze dat nog maken.


    I am an idiot, I move.

    ik ken het, ik heb ook heel lang gebeten. voor het eerst ben ik er nou een beetje vanaf. en inderdaad die vreselijk smakende nagellak is horrible x'D gewoon doen, helpt echt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je zelf straf geven , klinkt heel dom mja., het hielp wel bij mij !.,

    als je nog 1 x op je nagels bijt mag je een hele week niet op Quizlet.,

    bijvoorbeeld. en zo kun je allemaal straffen bedenken !


    Succes (flower)xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    jep dat is idd moeilijk.

    Omdat jou hersens nu ook aangeleert hebben jou hand naar je mond te brengen en dus nagels te bijten.

    Ik gaf mezelf vroeger, in groep 8 :P ook straf :]

    Hielp wel ja ^^

    En blijven denken, non-stop NIET BIJTEN, want als je niet denkt, bijt je angels ZONDER dat jij het weet O.O


    Succes!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Doe er heel veel stinkende nagellak op. Ten eerste duurt dat langer met drogen enja als je dan nagels bijt zonder dat je ht door hebt heb je misschien wel rode tanden x'D
    En doe je vingers in iets wat heel vies is.


    a figment of your imagination

    Mijn vriendin deed het ook , Maar zij heeft nu een speciale nagellak die verschrikkelijk smaakt, en dat helpt wel. x3


    A. ikmisje.

    Wikkel je vingers in met plakband. xP
    x.


    ok

    Vreselijk irritantt, kdoe da ook
    Ma ast moet dan stopek wel ma nie vr lang x]
    Want die nagelak vind ik kut --'


    i don´t know what i need to say now x)

    Wikkel je vingers in met plakband. xP
    x.

    Dan trek je da er normaall direct aff Ö


    i don´t know what i need to say now x)

    Wikkel je vingers in met plakband. xP
    x.

    Dan trek je da er normaall direct aff Ö


    i don´t know what i need to say now x)

    ik heb alles geprobeert alleen ik doe het nog, alleen het is wel minder gewoorden enzoo. en ik bijt velletjes van mijn huid er ook afxD


    Some angels have no wings.

    Uhm...
    Ik heb het nooit gedaan eigenlijk... xD
    Alleen duimzuigen. xD
    Maar dat werd gewoon na, 11 jaren, minder en toen niet meer... xD Misschien moet je er pleisters op plakken...? Nee, slecht idee... Dat is ook niet mooi... xD
    Ik heb mijn vriedin wel eens horen zeggen, toen ik nie eht oplette, dat er wel soort spul was er voor om er af te komen. maar ik zou niet weten wat..

    Nouja,, in ieder geval succes. xD


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik heb mijn vriedin wel eens horen zeggen, toen ik nie eht oplette, dat er wel soort spul was er voor om er af te komen. maar ik zou niet weten wat..


    dat helpt echt niet! ik krap het er af of gaa gewoon door een trek me niks aan van die smaak!


    Some angels have no wings.

    Patricia, we passen bij elkaar xd
    ik doe het al zolang ik me kan herinneren.. ;$
    dus idd tips xd


    when words fail, music speaks.

    Uhm...
    Ik heb het nooit gedaan eigenlijk... xD
    Alleen duimzuigen. xD
    Maar dat werd gewoon na, 11 jaren, minder en toen niet meer... xD


    Ik ben 12 een doe het nu nog [a] Ja schaamteloos he? x'D Maar dat komt omdat als ik mijn geboorteknuffel in mijn handen heb ga ik automatisch duimzuigen (nja zuigen niet echt gewoon in m'n mond) maar het word al minder omdat ik het nu niet meer zovaak kan doen vanwege m'n beugel:P


    a figment of your imagination