• Een Natuur profiel hebt? Ik vroeg me dat af, want ik heb een natuur profiel. En ik zit dus bij heel weinig meisjes in de klas. Maar dat kan bij anderen anders zijn. Dus wat voor profiel heb jij?

    Ik Natuur en Gezondheid.^^

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik volg Wetenschappen, de Belgische versie ervan.
    En we hebben 11 meisjes en 11 jongens in de klas. :Y)
    Niets ongewoons dus, voor meisjes.

    Bij mij was het 3 meisjes en 3 jongens. Wel in wetenschappen-moderne talen dan toch. In alle andere wetenschappelijke richtingen zaten vooral meisjes.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben juist de uitzondering onder mijn vriendinnen met mijn C&M profiel. 9 van de 10 hebben N&G en eentje heeft N&T.
    Daarom plagen ze me altijd door te zeggen dat ik dom ben --'
    :P


    I clicked my heels and wished for you.

    hahaha ik viel achterover van het lachen. een natuurprofiel is bij kij het gewoonste wat er is. 9 v/d 10 kinderen in mijn klas doen dat


    laraa1997.hyves.nl

    Mwahah, niet echt hoor ik doe samen met zomiso nog een vriendin Natuur techniek, veder geloof ik dat merendeels van de meiden wel een Cultuur profiel deden. Maar raar is het niet, anders hadden we nu gewoon noch jongens en meisjes schoolen waar of cultuur of natuur word gegeven :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Voelt zich dom --' Ik woon in NL en zit op de middelbare school maar weet totaal niet wat het is..

    valt wel mee. bij mij op school is het wel gelijk verdeeld. (gaat ook een N profiel doen)


    I am an idiot, I move.

    Voelt zich dom --' Ik woon in NL en zit op de middelbare school maar weet totaal niet wat het is..

    als je een aantal jaar hebt afgerond moet je je examenvakken een beetje gaan kiezen, anders wordt het veel te veel. Oftewel alle stomme vakken kan je dumpen en met de leukste verder gaan, zeg maar als een soort opstapje voor een latere studie.


    I am an idiot, I move.

    Volgend jaar (in klas 3 dus) moet ik een profiel kiezen voor de 4e klas, mocht ik naar havo gaan. Ik denk dat ik al wel zeker weet dat ik Cultuur&Maatschappij ga kiezen, dan heb je namelijk geen Wiskunde&Frans. (:


    WANNA FUCK?!

    Volgend jaar (in klas 3 dus) moet ik een profiel kiezen voor de 4e klas, mocht ik naar havo gaan. Ik denk dat ik al wel zeker weet dat ik Cultuur&Maatschappij ga kiezen, dan heb je namelijk geen Wiskunde&Frans. (:

    Wiskunde is toch verplicht:|


    I am an idiot, I move.

    is vrij normaal^^


    Better to leave than to be gone.

    I dunno. Ken iemand die dat wel heeft. Ikzelf niet want met mijn vmbo achtergrond waag ik me er niet aan en bovendien liggen mijn interesses niet op dat vlak.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Wiskunde is toch verplicht:|

    Ik heb 2 mensen in mijn klas zitten die een wiskundeloos profiel hebben, maar het gunt je wel minder kansen op de arbeidsmarkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Wiskunde is toch verplicht:|
    Nee :]
    Ik vind Wiskunde zo doelloos dat ik het gewoon expres niet kies. Ik kan het wel, want ik sta een 7, maar ik zie het nut er gewoon niet van in.
    'Ja je hebt er veel aan' Maar daar merk ik neits van. Ik heb de stelling van pytagoras niet nodig, en letterrekenen ook niet, Of uit te rekenen hoe lang een schaduw is. (denk ik)


    Sweet dreams will come true.

    Natuur en gezondheid 6e klas
    Onze klas bevat alle NGers (exclusief 4 meisjes die zitten bij de NTers). Maar bij ons zijn de meisjes in de meerderheid. In NT is er inderdaad geen enkele meid meer over.

    Ik moet eind feberuari kiezen

    Maar economie en handel en administratie en techniek dat is niks voor mij dus ga ik zorg en welzijn kiezen =D


    Don’t waste your feelings and your hopes on love