• Goed of niet goed?

    Kirsten. Het meisje waar het in dit verhaal om draait. Ze is 15 jaar. Ze gaat naar school en haalt redelijke cijfers, en heeft genoeg vrienden. Voor een extra zakcentje werkt ze bij de C1000 achter de kassa. Dat is het enigste minpunt van haar leven. Totdat Renée, het nieuwe meisje bij haar in de klas komt. Ze is ‘anders’ er wordt elke dag wel uitgescholden als ‘emo’ of ‘gothic’ en meer van dat soort dingen. Kirsten vind dat nogal lullig voor haar, als begin op haar nieuwe school, dus neemt ze het op voor Renée. Haar vriendinnen vonden Renée ook al een wierd kind, dus stoten ze Kirsten ook af. Nu raakt Kirsten achterop, en heeft ze niemand want Renée wil niks van haar weten. Met Renée gaat het ook de slechte kant op. Ze raakt in de problemen via foute vrienden en heeft toch steun nodig. Op haar vorige school werd ze ook al verstoten vanwege haar uiterlijk, dus neemt ze de vriendschap van Kirsten aan. Kirsten’s ‘oude’ vrienden hebben door dat Renée haar gebruikt. Maar Kirsten wil hun niet geloven. Hierdoor raakt Kirsten zelf ook mee in de draai van Renée’s leven.. gaat ze eruit komen? Of zit ze voor altijd vast?

    Deel 1 is er al n_n
    http://www.quizlet.nl/quiz/272215/stuck-in-your-shit/


    when words fail, music speaks.

    ^^ Ja deal n_n

    weetje ik heb een hele goeie titel weggegeven x_X voor een verhaal xD
    en ik heb net gevraagd of se hem gaat gebruiken anders wil ik hem xD


    We can only learn to love by loving.

    xd
    weetje, als je hier reageert moet je hem ook maken xd

    whie ik en nicol zijn samen even slim =3 [domdus^^]


    when words fail, music speaks.

    ^^ ik maak hem aduuh xD

    en JAAA SUPERSLIM [KUCH KUCH]


    We can only learn to love by loving.

    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey =3
    WHIE SEXISEXI ^^


    when words fail, music speaks.

    Jullie zyn slim (UCHE UCHE) &nd ik ben GENIAAL (kuch)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rose niet so veel ego
    das mijn taak horo xD


    We can only learn to love by loving.

    ff looke op mijn profiel =3
    ooh ik moet rose er bij zetten ^^


    when words fail, music speaks.

    WHOEHEO
    ik ook op mijn coole prof dumpen xD


    We can only learn to love by loving.

    Whie =3


    when words fail, music speaks.

    n-n jeeh nus mijn prof ook cool xD


    We can only learn to love by loving.

    x'D Geniaal! <3
    Wat vinden jullie van dit verneukte idee?:
    Bo &nd Nini zyn een gestoorde tweeling. Als ze op een dag hun moeder vermoorden, brengt hun vader ze naar een gekkenhuis. De meiden brengen hun dagen daar door. Hun verzorgers proberen hun weer op het juiste pad de krygen, maar op een dag komt er een jongen in het gekkenhuis te zitte: Bill. Hy zag hoe zyn eigen tweelingbroer werd vermoord en werd gek. Tussen de meiden en Bill breekt ruzie los &nd beide groepen (BoNinitegenBill) proberen elkaar te vermoorden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jhuaa goed ideeeee ^^


    believers never die.

    ja mijn pro is cooler n_n

    GENIAAL idee Rose<3


    when words fail, music speaks.

    x'D Geniaal! <3
    Wat vinden jullie van dit verneukte idee?:
    Bo &nd Nini zyn een gestoorde tweeling. Als ze op een dag hun moeder vermoorden, brengt hun vader ze naar een gekkenhuis. De meiden brengen hun dagen daar door. Hun verzorgers proberen hun weer op het juiste pad de krygen, maar op een dag komt er een jongen in het gekkenhuis te zitte: Bill. Hy zag hoe zyn eigen tweelingbroer werd vermoord en werd gek. Tussen de meiden en Bill breekt ruzie los &nd beide groepen (BoNinitegenBill) proberen elkaar te vermoorden.


    OMG DIES COOL

    En we noemen het : Lozer wij waren al eerder gek dan jij dus rot op. n_n


    We can only learn to love by loving.

    Okee dan (: Maybe wy met zyn 3en schryven kunnen? Op 1 pro=>Borini (: xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3