• sorry maar ik word er een beetje gek van. ik vind er 1 a 2 best hoor, maar niet 10 ofzo. dus als we het laten op 1 topic waar je je lekker dood ik kan spammen enzo, en als die vol is dat je dan weer een ander opent is goed. maar srsly, als je bij actieve topics kijkt zie je echt een hele lijst met verveeltopics.[/zeik]
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    Kan je dan geen forum maken, waarin je allemaal spamtopics kan maken? (A)

    JAAAAAAH DAT WIL IK!!!
    RUTGEEER! DOEN? -springt als een klein kind-
    nee, want dan staan ze toch als nog bij actieve topics. doe gewoon 1 topic en ga daar lekker spammen


    Bij de actieve topics staan ook de spelletjes, en wie zoekt via actieve topics?
    Dus dat argument slaat nergens op, sorry Lau. Maar, ik open even een topic bij het modgedeelte, kunnen we daar bitchfighten. :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Juuliaaa, laat haar, als zij tegen jou wil spammen, is dat haar leveloosheid, hoef je de jouwe niet aan te verspillen. ;)

    Ik heb het jhshdghjdg gevoel dat ik weer wil gaan schelden. aygsdjhkgdbj


    NIET DOEN!
    Afkicken meid, anger control!
    Houd het vast. -waggelt terug naar spamtopics-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Kan je dan geen forum maken, waarin je allemaal spamtopics kan maken? (A)

    JAAAAAAH DAT WIL IK!!!
    RUTGEEER! DOEN? -springt als een klein kind-
    nee, want dan staan ze toch als nog bij actieve topics. doe gewoon 1 topic en ga daar lekker spammen


    Mischien iets instellen dat ze daar niet bijkomen (A)
    Of mss enkel een sticky topic in dat spamforum dat bij de actieve topics te zien is [/raarheid]


    Let the Night embrace you

    Kan je dan geen forum maken, waarin je allemaal spamtopics kan maken? (A)

    JAAAAAAH DAT WIL IK!!!
    RUTGEEER! DOEN? -springt als een klein kind-
    nee, want dan staan ze toch als nog bij actieve topics. doe gewoon 1 topic en ga daar lekker spammen


    Bij de actieve topics staan ook de spelletjes, en wie zoekt via actieve topics?
    Dus dat argument slaat nergens op, sorry Lau. Maar, ik open even een topic bij het modgedeelte, kunnen we daar bitchfighten. :P
    uhm uhm, ik zit altijd op actieve forum.
    als er dan een bericht word geplaats bij zo'n spamtopic dan komt het er als nog bij (actieve topic) te staan. duss. laat gewoon ik vind het focking irritant.


    You'd took my breath but I'll survive.

    O.o
    Die laatste snap ik nie helemaal. xD (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!