• Weten jullie wel wat dat inhoudt? Een heleboel mensen kennen het woord wel maar weten niet wat het inhoudt. En kennen jullie iemand die dat kan? Of hebben jullie er zelf ervaringen mee?


    Music is the new sex

    k weet het^^
    je hebt van die [bendenaamkwijt:$] meesters
    en die kunnen healen
    en een tante van een vriend is zown nogwat meesteres
    ik had last van mn enkel, en toen ze dus dr hand erboven hield trok de pijn gewoon weg O.o
    egt bizar! x3
    en cuwl 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    mijn vriendin zegt da ze het kan mr ik geloof het niej zoo heeel erg


    love is dead and dead is love

    Geen ervaring mee xD


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Waarom? Ik vind het niet eng, maar heb het al lang niet meer gedaan.

    Omdat ik het zomaar ondekte en mijn hele pink ging scheef staan en begon pijn te doen. Maar die ander was wel zijn pijn kwijt. Echt heel eng.


    Music is the new sex

    (...)
    Omdat ik het zomaar ondekte en mijn hele pink ging scheef staan en begon pijn te doen. Maar die ander was wel zijn pijn kwijt. Echt heel eng.

    Dan moet je aarden. Als je healt, neem je andermans pijn over en stop je daar goede energie voor in de plaats. Jij moet die pijn dan wel uit je lichaam laten gaan, anders blijf jij ermee zitten


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik doe aan Reiki, genezing door handoplegging. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Dan moet je aarden. Als je healt, neem je andermans pijn over en stop je daar goede energie voor in de plaats. Jij moet die pijn dan wel uit je lichaam laten gaan, anders blijf jij ermee zitten

    Ik heb toen met mijn hand heel hard geschud. Is dat goed?


    Music is the new sex

    Een vriendin van me kan wel lichamelijke pijn 'zien' maar niet healen.
    Verder kan ik zelf niet healen ofzo ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ik heb toen met mijn hand heel hard geschud. Is dat goed?

    Wat ik meestal doe is mijn handen op de grond leggen en me dan voorstellen dat de pijn via mijn handen naar de grond gaat. Maar als schudden met je hand voor jou werkt, is dat ook goed ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg