• Weten jullie wel wat dat inhoudt? Een heleboel mensen kennen het woord wel maar weten niet wat het inhoudt. En kennen jullie iemand die dat kan? Of hebben jullie er zelf ervaringen mee?


    Music is the new sex

    Is dat met die schoenen, healy's? x'D
    Mijn broertje heeft die, zo irri. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik geloof niet in 'Healen' maar mijn vader kan magnetiseren ofzo, en dat is ongeveer hetzelfde... Laten we hopen dat ik dat ook kan.


    You move me ......... Kurt

    Mijn 'stiefmoeder' kan dat (:
    Zij is poly genetisch therapeut en ze heeft er zelfs een opleiding voor gehad ;)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Healen i toch een bepaalde manier iets laten genezen?

    Is dat met die schoenen, healy's? x'D
    Mijn broertje heeft die, zo irri. x]

    Nee,het is een soort van genezen met positieve energie


    Music is the new sex

    (...)
    Nee,het is een soort van genezen met positieve energie

    Ah datte, ik dacht aan iets anders x'D
    Een vriendin van mijn moeder kan dat. Die heeft zo'n 6e zintuig. Ik was vroeger toen ik net kon fietsen eens heel hard op me bek gegaan, we waren toen net op weg naar haar, ze woonde toen nog op het einde van de straat. En toen had ze vanalles gedaan met der handen op me kaken enzo. En het deed geen pijn meer en het zwelde niet zo hard op. Het zag wel wat blauw, maar daar kon ze niks aan doen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Ah datte, ik dacht aan iets anders x'D
    Een vriendin van mijn moeder kan dat. Die heeft zo'n 6e zintuig. Ik was vroeger toen ik net kon fietsen eens heel hard op me bek gegaan, we waren toen net op weg naar haar, ze woonde toen nog op het einde van de straat. En toen had ze vanalles gedaan met der handen op me kaken enzo. En het deed geen pijn meer en het zwelde niet zo hard op. Het zag wel wat blauw, maar daar kon ze niks aan doen x'D

    Dat bedoel ik jax'D
    But,dat is best raar. Wel beter natuurlijk voor je.


    Music is the new sex

    (...)
    Dat bedoel ik jax'D
    But,dat is best raar. Wel beter natuurlijk voor je.

    Overlaast had mijn broertje een oorontsteking en ons moeder die dacht, 'ik stop ff bij haar dan kan die ons D helpen en ik nog es babbelen.' Zij had me broertje dan geholpen die zatardag, en maandag zat me broertje al weer op internaat. Hij was zijn pilletjes voor zijn oorontseking vergeten, belt ons moeder en dan zegt ie. 'Het hoeft niet meer, ik heb er geen pijn meer aan.' x]
    Maar die vriendin kan meer dan alleen helen, ze heeft pas nog aan de telefoonnummer van een -voor haar- onbekende vrouw (die de vrouw zelf had opgeschreven) een heleboel informatie gegeven over haar ex-man, dingen die zij zelfs niet wist maar wel waar bleken te zijn. Ik geloof er niet echt in dat iemand dat kan, maar toch is het gebeurd. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik kan healen =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    is dat niet in een bepaalde zin van genezen. x3


    A. ikmisje.

    Is dat niet iets met genezen fzo? Ik weet niet. :')


    Listen to what we're not saying..

    I wish I could do that! ;[


    It's not the same without you.

    Ik kan healen =)

    Ik ook. Maar ik vind het best eng x3


    Music is the new sex

    (...)
    Ik ook. Maar ik vind het best eng x3

    Waarom? Ik vind het niet eng, maar heb het al lang niet meer gedaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    echt healen kan ik niet maar wel engergie doorgeven of dingen aanvoelen met engergie.


    muziek altijd overal