• Oke ik las dit ergens en ook al weet ik dat het nep is (of niet) ik ben bang nu :'D



    this
    is not
    a joke! carry
    on reading!
    or you will die, even if you
    only looked at the word warning!

    ONCE THERE WAS A LITTLE GIRL CALLED CLARISSA, SHE WAS 10 YEARS OLD AND SHE LIVEDIN A MENTAL HOSPITAL, BEACUSE SHE KILLED
    HER MUM AND DAD.

    SHE GOT SO BAD SHE STARTED TO KILL ALL THE STAFF
    IN THE HOSPITAL SO THE GOVERMENT DECIDED THAT
    THE BEST IDEA WAS TO GET RID OF HER SO
    THEY SET UP A SPECIAL ROOM TO KILL HER, AS
    HUMANE AS POSSIBLE BUT IT WENT RONG THE
    MACHINE THEY WERE USEING WENT WRONG.

    AND SHE WAS SAT THERE IN AGONY FOR HOURS UNTILL SHE FINALLY DIED.

    EVERY WEEK ON THE DAY OF HER DEATH SHE RETURNS
    TO THE PERSON THAT READS THIS LETTER, ON A
    MONDAY NIGHT AT 12:00 SHE KREEPS INTO YOUR ROOM
    AND KILLS YOU, BUT SLOWLY AND PAINFULLY SLOWLY CUTTING DIFFRENT PARTS OF UR BODY THEN WATCHES YOU
    BLEED TO DEATH IF OU ONT END HIS O 0 EOPLE MIDNIGHT SHELL BE COMEING TO KILL YOU! SEND IT
    SO SHE HAS ANOTHER LOAD OF PEOPLE TO GET AND FORGETS ABOUT YOU DONT BELVE ME HEY?

    EXAMPLE
    1:
    JENNY
    DIDNT BELIVE THIS AND DELETED IT WITHOUT EVEN READING THE WHOLE THING! A FEW DAYS LATER ON THE MONDAY NIGHT SHE WAS WOKEN UP BYE LOUDE FOOTSTEPS AND HEAVY BREETHING THERE WAS CLARISSA STANDING THERE WITH A HUGE KNIFE AND WELL JENNY IS HISTORY NOW.

    EXAMPLE
    2:
    TOM
    ONLY SENT IT TO 5 PEOPLE CUZ HE THOUGHT HED BE SAFE AND IT WAS PROBLY JUST A JOKE BUT OH HOW RONG WAS HE! HE DIED THE NEXT NIGHT ON MONDAY AND ILL TELL YA NOW IT WASNT PRETTY(JUST CUZ HE SENT FIVE HE DIDNT COMPLETE THE TASK)

    EXAMPLE
    3:
    JOEANNA
    SENT IT TO 19 PEOPLE SHE THOUGHT IT WAS CLOSE ENOUGH AND WOULD DO BUT SHE WAS WRONG SHE DIED

    eng he 0.o

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    OMG ik kreeg laatst oo kzo'n dingy
    en er stond ook in dat het geen joke was blabla
    en toen stond er 'als je dit niet doorstuurt naar *blbla zoveel mensen* dan word je familie opgegeten door dinosourussen!


    NOU
    ECHT
    IK HIELD HET NIET MEER XD
    ik dee het bijna in me broek van het lachen 0_0


    don't Worry...Be gay.

    OMG ik kreeg laatst oo kzo'n dingy
    en er stond ook in dat het geen joke was blabla
    en toen stond er 'als je dit niet doorstuurt naar *blbla zoveel mensen* dan word je familie opgegeten door dinosourussen!


    NOU
    ECHT
    IK HIELD HET NIET MEER XD
    ik dee het bijna in me broek van het lachen 0_0


    XD Door wie is dat geschreven? :') een kleuter?

    Verdomme nu schrik ik me dood door elk geluidjexD

    (6)
    Shame on you
    (6)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Whaha lekker dan, ik zal der maandag opwachten met melk en koekjes, nu hoop ik niet dat ze eerder komt >.<'


    Wie du mir, so ich dir.

    jah, gewoon zoon bericht om mensen bang te maken
    egt stom dat mensen dar energie in te stoppen
    xx


    dikke vinger

    Oh my god... ik zag haar gisteravond. Ze zei dat ze eerder was gekomen. Maar toen heb ik haar weggejaagd.
    http://img.photobucket.com/albums/v102/RSMLittrell/Emots/loser.gif

    Tjaah, idd

    dan was ik nu al 20 x keer dood geweest of verdronken, of enz :D


    Of nog eentje :D

    Hoi, ik ben Rickjuh :P

    En als je dit berichtje niet snel naar NIEMAND doorstuurt dan kom ik je .. (dat weet ik eigelijk nog niet, want moet eerst kijken of ik wel tijd heb) misschien opzoeken :D

    Gezellig hoor :D

    Mvg Rick xD


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vindt die mensen die ze maken zo fucking sneu. Anderen de stuipen op het lijf ermee jagen! Als ik die dingen moest geloven was ik al 17 keer dood geweest. Ik al 3 gedaantes is mijn spiegel had moetten zien. Ik had al 7 dierbaren moetten verliezen en had al 3 keer door de liefde van me leven gevraagd moeten worden xd' O en maandag heb ik nog net me verjaardag mee kunnen maken xd'


    bij mij dus ook he...weet alleen niet precies hoevaakxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tjaah, idd

    dan was ik nu al 20 x keer dood geweest of verdronken, of enz :D


    Of nog eentje :D

    Hoi, ik ben Rickjuh :P

    En als je dit berichtje niet snel naar NIEMAND doorstuurt dan kom ik je .. (dat weet ik eigelijk nog niet, want moet eerst kijken of ik wel tijd heb) misschien opzoeken :D

    Gezellig hoor :D

    Mvg Rick xD


    je mag me best komen opzoeken hoor^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    He verdammt nou ga ik dood, Kuttig,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mag ik even heel hard lachen ??
    (lol)(lol)(lol)


    ' niks is wat het zijn moet '

    mag ik even heel hard lachen ??
    (lol)(lol)(lol)
    Alleen als ik mee mag lachen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    x) die heb ik ook gehad via mail
    een stuk of 8 keer zelfs, maar ik heb er nooit op gereageerd en ik leef nog dus, x)


    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik ben slecht in engels, dus ik niet lezen want ik niet begrijpen

    Ik ben slecht in engels, dus ik niet lezen want ik niet begrijpen


    Het gaat dus over een meisje die dr ouders heeft vermoord en uit eindelijk is overleden in een zieken huis ofzo en als je dat niet door stuurd naar 20 mesne dan komt ze je op maandag acfond om 12 uur langzaam en pijnlijk vermoorden :'D

    komisch hea :D ik vind het wel een beetje creepy ook al geloof ik er niet in ik vind t wel zeg maar weird en een beetje eng x'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.