• Zou jij voor je beste vrienden 100Euro geven? Ga zo verder! Heb je nog vraagjes? Mail mij ♥


    i don´t know what i need to say now x)

    nee.... toch niet...

    uhm zou je tegen je vriend(in) zeggen dat ze uit haar bek stinkt als dta zo is..??

    ja

    zou je, je vriend dumpe als het een opdracht van je vriendin is??

    x

    Nee!

    Zou jij je vriendin zeggen dat een shirtje haar niet staat, omdat jij het shirtje wil?


    everything, in time

    Nee!

    Zou jij je vriendin zeggen dat een shirtje haar niet staat, omdat jij het shirtje wil?


    everything, in time

    nee...dat nooit...das zielig..

    zou jij tegen je vriendin zeggen dat een jongen niet leuk is en dat soort dingen maar dan later zelf achter die jongen aan gaan??
    xx

    nee! dan kope we beide dat shirtje en als er nog maar 1 van is pech dan(voor mij hea)

    zou jij met iemand die je echt niet mag uit gaan omdat je beste vriendin dat zegt


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    nee, vriendinnen mogen me tips en advies geven, maar niet zeggen wat ik moet doen.
    zou jij voor je al je vrienden gedichten willen maken?


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Hmm, ik denk het wel.

    Zou jij je beste vrienden voortliegen zodat hun zich beter erbij voelen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    eeh... neej

    Zou jij voor je vrienden een lening afsluiten zodat je voor hun wat moois kon kopen?


    If you're going to hell, keep going

    Jaah

    Zou jij voor je beste vriendin een jongen dumpen? (Een jongen maar je al lang mee hebt, en die ook toebehoort bij je beste vrienden.)


    Candycorekid.

    nope, srry kwil ze beide niet kwijt!

    zou jij je styl veranderen voor je BF?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nee, Echt niet !


    Je hebt een kaartje voor een concert, een concert van een groep/zanger[es] waar je helemaal geak van bent, als je aan ze denkt dat je dan al moet huilen. Zou je dan niet naar het concert gaan omdat je eigenlijk naar haar/hem toe moest in het ziekenhuis wat ook de volgende dag kon maar het heel raar zou zijn dat je een concert voor laat ?

    x'D

    NOU x'D


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    ehm, kga naar dat concert? (zip) [wat ben ik een BÄTCH :X]

    zou jij als je iemand haat en diegene kijkt bij je af, veraden?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Noppe Ö
    Zou jij een briefje vn 100 laten vliegen?


    i don´t know what i need to say now x)

    Uhh neej XD
    Zou jij voor je beste vriendin liegen als je haar vriendje niet aardig vindt?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.