• Verdikkemiedriejandorie! zou je vast denken als de piepjestest er weer is. Elk jaar éen. Het beroemde heen-enweer geloop voor een cijfer. Ik heb ook wel eens gehoord dat je wel 200 meter moet rennen! Nou, die van ons is nog geeneens 30 meter! Máar je moet wel een hoger cijfer hebben! Bij ons is het zo dat per 0,5 ook 5 keer heen en weer moet lopen. Ik heb een 8,5 gehaald = 85 baantjes. Hoe zit dat bij jou eigenlijk? [/test]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Die van ons is ongeveer zoiets van een uhmm 10 meter ofsoo van elkaar x] En ik haalde een 3.5 meer niet. Maar hie ís al een topic over?

    eerlijk gezegd weet ik eht niet


    We'll still love each other, forever and always. <3

    in de 1ste hadden we niet meer komt die man in 2de jaar zo van
    Kom we gaan eens gezellig een piepjes test doen

    Nou wat ie gezellig noemt ik heb een 1.5
    want toen beggon ik half te hyperventileren


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Je loopt altijd heen en weer. Bij een biepje moet je terug lopen naar de andere kant. Op de achtergrond speelt de Bolero van Ravel als ik me niet vergis, maarjah ik ken natuurlijk niets van klassieke muziek.

    Onze turnzaal is (schatting) 20 meter dus altijd twintig meter lopen.
    Ik moet zo'n 11 minuten lopen wil ik een tien hebben ofzo. En pas bij de 5minuten begint de puntentelling als ik me niet vergis.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons gaat dat per minuut.
    9 minuten lopen is een 5.

    Bij ons heb je treden, 9 piepjes in 1 trap. dus stel dat je 6 trappen hebt en 5 piepjes heb je een 6,5. snap je het nog?
    En zo ga je net zolang door, ik haal het nooit, komt door mijn knieen dus mijn cijfer word gewoon automatisch hoger. Die meester is wel aardig, maar hij denkt dat we allemaal het leger in willen ofzoo

    En wij noemen dat trouwens de bieptest.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    I dunno. Denk 15 meter of zo. Heb de piepjestest sinds twee jaar terug niet meer gedaan dus ik weet het niet precies meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Like Marshmellow zei: bieptest is dat bij ons =D

    Like Marshmellow zei: bieptest is dat bij ons =D

    Nja, ik krijg het van dat woord piepjestest, dat klinkt dus écht niet!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Nja, ik krijg het van dat woord piepjestest, dat klinkt dus écht niet!


    Agree. Like; piepjestest klink kinda verschirkkelijk irritant --'

    hmm, ik weet niet. maar wij hebben kwc-loop. dat is dus een rondje om de school. je zou zeggen dat het weinig is, maar dat is niet. >< het 1,5 km. en die liep ik in 10min. >< stom gezeik. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb lekkerr geen gym meer xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    Agree. Like; piepjestest klink kinda verschirkkelijk irritant --'

    Inderdaad I'm sorry to say, maar dat klinkt nogal kinderachtig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb lekkerr geen gym meer xD

    Gelukzak, mijn armen doen zeer van de volleybal =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay