• bij ons op school altijd voorgetrokken.

Neem nu deze vrijdag. Normaal hadden we een test, maar ik vroeg aan onze klastitu of hij niet verschoven kon worden omdat er iemand uit de familie was overleden. Onze klastitu vond het goed, maar toen trok een van die popu kinders haar mond open en begon te zeiken dat ze geen tijd had om te leren in het weekend. O.o Ik natuurlijk heel pissed op dat kind & de klastitu had gezien dat ik een gezicht trok [(A)]en geeft mij & alleen mij [/terwijl er nog waren die niet akkoord waren] een opmerking. --" Maar uiteindelijk heb ik toch nog me zin gekregen (A)

Dit is like maar één voorbeeld. Dat gebeurt bij ons iedere dag. & Als ik dan me mond open doe, krijg ik meteen de heel klas op me dak. ><

Is dat op jullie school ook zo?

x33.

Listen to what we're not saying..

Dan hebben jullie denk ik ok een hekel aan mij..><
    Blijkbaar [ikwisthetnogniet] hoor ik tot de 'popu girls' van de school =-=. Nou~ echt ge-wel-dig maar niet heus..Mensen gaan meer op je letten en je krijgt opeens veel meer opmerkingen van leraren [hangt van af van welke goed of slecht] & bij ons op school is er zo'n groepje 'emo's' teminste zo noemen ze zich zelf en hebben helemaal de haat aan mij en mijn vriendinnen..sooow da's nice ^-^

Pff stomme vooroordelen! Xx.

Jaa maar jij bent gwn een aardig popu meisje(A)
    & je doet gwn normaal tegen andere mensen! al kom je soms wat verwaand over liefje(A)

Girls love Ben&jerry's more then you.

lievelingetjes hè. >< die zijn er nou eenmaal. niets aan te doen.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

ja. kzat vorig jaar met zoon kutje in de klas.
    nu, gelukkig nie meer, maaja, wel een nieuwe voor in de plaats gekomen:S
    x

dikke vinger

x') Dat komt me bekend voor zeg..
    Naja, vorig jaar wel heel erg, dit jaar wat minder. Ik zat in een klas waar vooral de huppeltjes erg geliefd waren. De leraar/lerares vergat áltyd 3 á 4 fouten by ze, waardoor ze hoger cyfer kregen dan dat ze éígenlyk zouden moeten krygen. En dude, by my deden ze dat nooit >,<

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Bij mij wordt er eigenlijk niemand voor getrokken, gelukkig. Vorig jaar nog wel. Toen waren er 2 mensjes die dachten dat echt de hele klas om hun draaide en de leraren gingen er naar een half jaartje ook zo over denken. (nu 1 van school de ander is super veranderd)

I am an idiot, I move.