• nou hii mensen x'D
    nou ik ben nogal heel erg verliefd op iemand,,ik noem hem GB ( ze me Qnaam x'D) maar ik weet gwn niet ckr of hij op mij is..ik heb wat geescreven over de dagen en wat daar in met hem en mij gebeuren,,als je geen zin hebt om het te lezen e ndan te oordelen,,kun je me dan ook gwn tipjes geven? (A) ;o?






    DAGEN;;



    Dinsdag 10 december bij GBin de klas
    Kijk…/gay jongen/GB..
    Daar ben ik in love op XD
    Mr
    He likes me too
    Eer gister Bij Gym(was bij zijn klas op bezoek om bij hem te zijn XD):;
    Kijkt hij de hele tijd naar me..en toen ik ergens niet bij kon..moest hij Uber Cute lachen..
    En Hij Randde me bij gym aan(wat ik niet erg vindt(A) )
    En …….(woensdag 11 december)..:;
    We zouden een stoei spel spelen op een grote zand berg op school plein…
    En toen keek hij de hele tijd naar mij en zocht me de hele tijd op om me dr af te duwen dus dat deed ik ook bij hem en hij was op me gevallen…
    En hij kwam praten en (L)
    Mr
    Hij gooide zand naar me ><
    En toen gooide ik terug..
    En toen kwam het in zijn mond
    En toen kwam ik hem troosten en kwam ik mega dicht bij zijn gezicht dat ik me bijna niet meer in kon houden om hem te zoenen XD
    Mr Echt hij zat de hele tijd naar me te staren en zo en me op te zoeken Mr dat hij op me gevallen was(L) GWELDIG XD en toen ik me jas aan deed keken al die jongens naar me en GB
    stond een beetje achter en die ging helemaal op zen tenen staan om mij te kunnen zien(L)(L)(L)(L) OMG ik ben zo verliefd!!!!
    De volgende dag(donderdag 12 december)
    vandaag mochten we niet meer op de zand berg duwen dan tenminste…en dat deed ik toch..
    en toen kwam hij naar me toe lopen en legde me uit dat niet mocht(L)(L)en met een heel ver haal dr bij xD
    hij kwam echt naar me toe lopen >__<
    Zo CUWTEEEEEE<33333
    En hij liep de hele tijd naar me te kijken en zo (L)(L)(L)


    Maandag 15 december 2008 16:57
    Okii vandaag was heel leuk xD
    Nou over GB(L)
    Zo ie zo kwam er een bal die hij schopte tegen me aan en toen zei hij sorry terwijl hij dat letterlijk NOOIT..
    Meestal lacht hij dan…(L)
    En hij zat weer de hele tijd te staren en ik en samantha gingen iets uitprinten en by de printer zit hij achter de pc..en toen ging hij ook kijken en k zei dat er wat cutes was en toen keek hij van “waarom vindt je mij niet Cute”(wat ik wel vindt XD)
    en we gingen naar de bieb en ineens komt hij ook naar bieb…
    mr hebben we net zijn achternaam niet kunnen horen..
    mr in de bieb zat hij ook te staren >_<
    mr buiten hadden we weer een jongens tegen de meisjes gevecht..
    op het wiebel brugje..en toen kwam hij kijken en staarde weer de hele tijd naar mij(L) en ons plan is in werking gegaan we zitten nu in het zelfde fietsenhok als hij en ik zag vandaag dat hij een witte fiets had(L)
    dus daar ga ik morgen naast staan (6)..




    dinsdag 15 december 2008 15:33
    nou vandaag was heerlijk!
    GB heeft me echt heel erg aangerand (L)
    Nou we deden weer het duw spel op het wiebel bruggetje..
    En toen begon hij mij te duwen..
    En ik terug en ik stond met me rug naar hem toe en begon hij weer te duwen wat veranderen in aanranden ><
    Een hele erge aanranding en toen begon hij ook nog in me oor te hijgen ><
    Mr later was alleen ik er als enige meisje..
    Dus al die gasten willen mij van dag brugje af hebben maar dat lukte hun lekker niet xD
    En GB kwam met me praten(L)(L)(L)(L)
    En nee niet wat zeggen echt PRATEN:W
    En later probeerde ik hem dr af te duwen en we stonden beide met onze rug naar elkaar toe en toen zat ik best wel chill tegen hem aan..en normaal rent hij dan weg bij mensen maar by mij niet en bleef ook chill staan..
    Maar toen we naar binnen moesten..
    Toen praten we weer met elkaar..
    En we moesten kerst stukjes maken..
    En dat was voor de klas van job(waar GBdus in zit)
    En toen zag hij mij een keer en bleef toen kijken(L)
    En by het kerst optreden zag hij mij weer en bleef ook de hele tijd kijken(L)
    Een perfecte dag(L)
    Maar we hebben wel meer gepraat tijdens de brug ><


    Donderdag 18 december|kerst diner|2008 19:19

    Okii vandaag was like GEWELDIG!!
    Nou tijdens buiten spelen keek GB naar me(L)
    En ik ging mee doen met voetbal en maakte een doel punt maar in het doel dat we niet gebruikte ><
    En ik maakte een hele mooie hogen bal en dat zag GB en toen ging hij naar me lachen(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
    En by kerst avond oh echt GEWELDIG ik kwam dus by job de klas in..en GB keek naar me en wouter zat tegen over hem en die begon met me te praten en toen staarde GB ook de hele tijd naar me maar toen ik binnen kwam keek hij gelijk op naar mij en glimlachten (L)(L)(L)
    En verder bleef hij ook staren(L)
    Maar het was gewoon een goddelijke dag vandaag een dag die ik nooit vergeten wil(L)

    Vrijdag 19 december laatste school dag| 2008 14:31

    Okii laatste schooldag :(
    Echt KUT
    Mr like GB schopte een bal tegen een meisje aan en zei geen sorry en lachte alleen maar en by mij zei hij wel sorry (L)
    En hij zat like by voetbal de hele tijd naar me te staren..
    En ik was aan het einde van de dag,,toen liepen ik en maud samen naar de auto’s,,en toen klieren we wat en toen keek GB de hele tijd(L)

    maandag 5 jan. 09

    Vandaag was Goddelijk(L)
    Echt te geweldig!!
    We moesten gymen,en voor ons had de klas van Job gym(de klas waar GB in zit) en ik dus de gym zaal binnen kijken,en hij kijkt de hele tijd naar me,en echt staren x] en ook toen hij zeg maar een salto moest maken,,keek hij toen hij aannam nam xD,en toen hij de salto maakten keek hij xD(L)
    En hij was zo sexy gekleed,,gheghe xD
    MR OMG
    By buiten spelen he!
    Zei hij,omdat ik half in hun voetval veld liep “pas op voor lucky” O_O
    En ik zat op het wiebel brug randje,,en hij legde 2 keer zijn hand op de mijne(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
    Maar samantha he XD
    Die wilt een briefje met “ik hou van jou xx je geheime aanbidder”
    Op zijn tafel leggen ><

    dinsdag 6 januari 2009

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH TE GEWELDIG VAN DAAG EGT FOCKING LEEEEUUUK(L)
    Like AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
    Okii najaa,by de eerste pauzen he.
    Toen kwam ik op het wiebel brugje,en keek GB naar me(L)
    En,like,later ging hij smoezen met vrienden en keken ze naar mij!!
    Heel heel veel keer!en nee niet slecht .want hij keek er nogal verliefd by en zijn vriend Ien,Ian of zo die houd me ook in de gaten ><
    MR DE 2 DE PAUZE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Like ik vertelde een verhaal over Stijn aan ida,en die zei van vertel het aan wouter(de broer van Stijn) en die zei van vertel het tegen GB(L)(L)(L)
    Dus heb ik dat gedaan,,en later zaten GB,ida,wouter en ik op de bank.
    En toen ging ida op staan van de bank en keek ze naar mij en GB en zei van jullie zijn het perfecte stel (L)(L)!!
    En later waar ik samantha ZOOOO dank baar voor ben,
    Ik zei van dat Darrel op dr is en zo,,toen werd ze van shhht jij xD
    En toen gooide ze me op GB(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
    Mr GB en ik hebben ook 2 keer gepraat(L)(L) (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)!
    OMG IM SO IN LOVE

    Echt een dag die ik niet vergeten wil!


    dinsdag 13 januari 2009


    ieee! Ieee! Ieee!
    Goddelijke dag vandaag!
    Nou ja in de ochtend moesten ik en samantha wat printen. En toen zagen we GB in de gang en keek hij naar me(L) en de tweede keer dat me moesten printen staarde hij heel erg naar me,onophoudelijk xD
    En de eerste pauze;
    GB zat de hele tijd te kijken! ;D en hij keek de hele tijd met Al zijn vrienden naar me O_O
    Echt erg. wel leuk XD en in de tweede pauze was echt alles leuk! :D
    Ook gwn met me vrienden,maar,ik liep te klieren met een voetbal,en toen keek GB(L) en een keer randde koen D. en ralBH me aan en keek hij jaloers XD
    En een keer kwamen ze me achterna rennen en keek hij ook de hele tijd,en hij kwam met me praten (L)(L)(L)
    En OMG hij schoot een bal tegen me aan en zei WEER sorry terwijl hij dan altijd mensen uitlacht :O :D:D:D IEEEE!!!



    woensdag 14 januari 2009

    aaaaaaah! Zo geweldige dag! Nouja ><
    GB keek buiten naar me (L) en later gingen samantha en ik een achtervolging op hem doen XD en toen keek hij de hele tijd naar me om en vooral toen ik hysterisch oleg naar oleg ging roepen XD
    mr morgen! AAAAAAAH!!
    Zon ZIN!!! AAAAAH!


    donderdag 15 januari 2009 DE DAG BY JOB :D :D :D

    OMG OMG OMG OMG ZO GEWELDIG!
    Maar ik zag GBhet hele hek echt verkrachten,mr dan ook echte seks XD
    En ik weet nu waar die woont!! :D en hij keek naar me in de klas,mr dat was nogal moeilijk voor hem want hij zat met zijn rug naar me toe :(
    Maar hij luisterde mij en samantha af O_O
    Want hij wist precies waar we het over hadden! En een keer kwam ik de klas binnen en keek hij focking sexy naar me! (L)
    Mr by het wiebel brugje ;
    Werd hij verkracht door teun P. ;
    (van msn gesprek had geen zin om weer te schrijven)

    Luckykimmy<3xD VivianLITTLE alienkk GEWELDIG VANDAAG zegt:
    twas heel leuk vandaag mr al ide jongens in die klas hey,se verkrachten elkee continu,jongens die met hun hoofd tegen anders mands lullen komen,jongens die met hun ding tegen andersmands ding komen, en teu nwerdt ook 2 keer verkracht XD en hij probeerde so snel mogelijk weg te komen toen ik il begontte seggen en hem y=uitlachten XD egt de andere teun,die verkrachte GB(dnbegrijpjemeer w8 ff)
    nu komt verhaal van GB verkrachitng XD
    nou kijk
    GB werdt geduwt tegen een rand aan door teun,en teun die gaat helemaal tegen GB aanligeen en so terwijl GB al af was XD en dat sag er heeel heeel goor uit en lulle ntegen me kaar en so en helemaal op elkaar XD,en de 2 de,GB draaide sijn rug naar teun toe,en toen pakte teun hem hondjes achtig XD
    .....kimmsy..... merel en ik zijn ZOOO emo!! zegt:
    like:
    O
    M
    F
    G
    H
    !
    Luckykimmy<3xD VivianLITTLE alienkk GEWELDIG VANDAAG zegt:
    i knoooooow en GB ging so snel mogelijk proberen weg te komen toen ik il en so sei en hem uitlachten xD


    vrijdag 16 januari 2009

    Whii! Kei Leuke dag vandaag!
    Okii eerste pauze;;
    De jongens waren weer aan het duwen en in stond ook op het wiebel brugje en GB's hand zat aan mijn buik! :D:D:D XD
    en later moesten we naar binnen,en toen kwamen hun reten tegen me aan,en toen zei ik voor de grap “hee ik sta hier ook nog xD
    en toen zei GB ;; oh sorry O_O
    en de tweede pauze ;;
    naja toen zei roos V. dat in de eerste pauze dat dit gebeurde ;;
    ze zei dat Jasper zei van “kom we gaan daar heen”en GB zei “nee blijven hier bij lucky”en dat GB toen naar me kont keek =O XD(L)O_O
    en ze keken met het hele groepje jongens paar keer naar me toen ze zaten te bespreken,en toen keek GB heel lang naar me :o (L) XD
    mr hij is zo sexy! (L)




    19 jan. 09

    Aaaaah omg !
    Vandaag zoo over goddelijk !!
    Nou bij gym kwam ik hem al tegen ^^
    Maar tijdens buiten spelen!(we hadden maar een pauze) Aaaaah! Hij keek de HELETIJD naar me O_O en samantha merkte het ook. Maar ook echt de HELETIJD.
    Samen met zijn vrienden,,egt de Hele tijd O_O(ll en hij wurgde jeremy en toen keek ik en lachte ik en wijsde ik naar hun, en toen keek hij op en lachte Focking cute naar me !
    En jeremy duwde me op het wiebel brugje . en toen zei ik “GVD JEREMY”
    En toen keek GB me aan van “vindt jij dat ook 8)?”,,echt een geweldige dag!
    Al deed GB de hele tijd dood raar , mr hij si sexy met nat haar xD

    mss beetje stalk achtig ? x'D
    mrat zo dat ik elke vriendin van me dr mee kan inlichten over GB ^-^


    Can't Let You Go!<3

    Woow heel dagbboek lijkt het wel 0o
    Maar zoals ik dit lees,moet je het echt tegen hem zeggen !

    Succes!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Woow heel dagbboek lijkt het wel 0o
    Maar zoals ik dit lees,moet je het echt tegen hem zeggen !

    Succes!


    its kinda een dag boek mr meer zo dak niet de heletijd alles op nieuw moet vertelle xD


    Can't Let You Go!<3

    omg. ik zou gek worden. je schrijft elke dag dattie de hele tijd naar je staart. ik zou me dan echt niet prettig voelen :')


    -