heey mensen,
ik probeer een top 20 van lekkerste mannen ever te maken. Noem suggesties geef aan waarom en aan het eind zal ik zeggen wat het wordt voor top 20. Ik bepaal dus niet hoe die wordt, degene met de meeste stemmen op 1 enzovoort!!!
Ik zeg nu al Jared Leto, Tom Kaulitz, Pete (van FOB, weet z'n agternaam niet :p)enz.
-
26 okt 2007 - 22:4431 okt 2007 - 16:12
jaah Dean valt wel mee
Ma Jonas en Niels vn xink zijn ook wel af!
kheb ze int het echt gezien er er ff mee gepraat:D En ze zijn dus echt keiheet, voor degene die xink niet kenne
Ze hebbe dus in België de aller1e eurosong fr kids gwonnen en ze werde 6es op het echte festival
En nu make ze nog altij liedjes enz ma ze zijn dus echt wl knap!
Dus
1.Tom Kaulitz
2.Bill Kaulitz
3.Sean vn Nailpin
4.Jonas van xink
5.Niels van xink
daz me lijstjeeverybody needs a song.
31 okt 2007 - 16:26Bill en Tom Kaulitz
ze zijn gewoon zoo hot zo fucking lekker, en ze durven uit tekomen voor hun stijl! ze hebben mooie ogen, en dan die lach(H)It's not what you say, it's about the way you say it.
1 nov 2007 - 17:11Ja Bill en Tom zijn super, k kom der nie uit wie het heetste is hehe. En Jared Leto en Orlando Bloom zijn ook super(H)
1 nov 2007 - 18:431 nov 2007 - 19:25Ik geef ff ook suggesties voor Heath ledger, Johnny Depp, Jared Leto, Jude Law, Ashton Kuther, Duncan James (van Blue), Justin Timberlake, Ruben Nicolai, Brandon Boyd
ps. leuke link naar plaatje jared leto http://farm2.static.flickr.com/1427/977735690_187d4cdad4.jpg1 nov 2007 - 19:262 nov 2007 - 18:422 nov 2007 - 19:33neej niet de drummer, ik bedoel die blonde, de bassist of zo?
dan is het matt
is zijn broer blond?? ik dacht dat ie zwart haar hadPink is Not just a colour. It's a Way of Life!
2 nov 2007 - 19:49BILL KAULITZ DAM'N IDEREEN DAAR OP STEMMEN!!!
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
BILL KAULITZ
death to the one at the end of the serenade.
2 nov 2007 - 20:09neej niet de drummer, ik bedoel die blonde, de bassist of zo?
dan is het matt
is zijn broer blond?? ik dacht dat ie zwart haar had
Neej joh, das geverfd, jared is eigenlijk volgens mij ook blond, maar zwart is zoveel beter vooral met die rode strepen..... Matt dus, anders weet ik het niet, zoek wel ff nog een x voor je op3 nov 2007 - 9:17TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
TOM KAULITZ
DIT IS MIJN TOP 203 nov 2007 - 16:36gerard way is ook spr heeeeet
3 nov 2007 - 20:203 nov 2007 - 20:21Gustav (l)
Cristano ronaldo (L)
Gustav (l)
Cristano ronaldo (L)
Gustav (l)
Cristano ronaldo (L)
Gustav (l)
Cristano ronaldo (L)
Gustav (l)
Cristano ronaldo (L)
Gustav (l)
Cristano ronaldo (L)
Gustav (l)