• mijn bf. die gaat sinds kort met een meisje uit mijn klas om . en zei ( da meisje noem ik effe L) L dus heeft al een keer een bf van mij afgepakt waar ik nu dus geen vriendinne meer mee ben. en anouk mijn bf. ging gister met haar en nog twe meiden naar de stad. en vandaag gingen ze bij elkaar slapen.
    vrijdag met de gym heeft ze niks tegen mij gezegd. terwijl ik net een super moeilijk gesprek had met de vertrouwingspersoon. en dat wist zei.
    ik heb haar nu niet meer gesproke maar weet niet wat ik moet doen.
    ja met haar praten, maar zei geeft mij tog we de schuld da heeft L haar wel ingestampt
    ???????????????????????????


    So Wrong, It's Right <3

    ik denk dat je er niet veel anders aan kan doen dan proberen met haar te praten


    You're a star in heaven.

    zoals eternityx3 al zei kun je idd beter probere met haar te prate en proberen uit te zoeke wrm ze nu naar L luisterd en niet nr jou. L heeft mss iets over jou gezegd (wat niet waar is) waardoor ze kwaad op je is of niet meer met je wil spreken

    srr mn advies is ook slecht --', hoop da t snel trug goed komt!


    <i>I'm Already Cursed</i>

    pratenpratenpraten! dat is echt het enige wat je kunt doen. duidelijk je mening geven over de situatie. misschien dringt alles dan tot haar door?
    iig, succes ermee!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.