• Hee(H)<3

    Ik wou dus weten waar je heen gaat op vakantie want stel nou dat er meerdere quizletters heen gaan zou je elkaar kunnen zien en ik verveel me vast de hele vakantie dus leek het mij leuk om van elkaar te weten naar welk land je gaat want misschien ontmoet je elkaar zo wel! Nouja zet hier dus waar je heen gaat ! Zo hoop ik op mijn vakantie nieuwe mensen te ontmoeten! <3

    _.<3 !(H) Renee


    I do not hook up.

    Ik ga naar Tsjechie -_-''


    I do not hook up.

    ik ga nie op vakantie -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik fga naar berlijn me mn tweelingzus, mn jongste broer en mn vader xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik ga nie op vakantie -_-''


    Aaaj stom -_-


    I do not hook up.

    ik fga naar berlijn me mn tweelingzus, mn jongste broer en mn vader xD


    Myn good ness XD. Mag ik mee? *-Pupp eyes-* Please? Ik wil niet naar Tsjechie het is daar saai en ik kan het niet eens typen! Ik heb er maar 1 TH fan gezien en dat was een WannaB van 8 jaar ofzo -_-''


    I do not hook up.

    Meer?


    I do not hook up.

    Nederland xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Spanje zoals elk jaar :) En, msschn nog ffJes Frankrijk ofsow :)
    x. Julie!


    007

    kroatië <3
    x

    Een soort van nergens.. naja misschien naar hamburg om een paar zekere celebrity's te stalken en nee dan heb ik het niet over tokio hotel xD (A)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    euhm naar suriname mijn vader komt daar vandaan en wil mij ook het land laten zien.


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Duitsland :D
    We gaan in verschillende steden dus byv: Oberhausen, Hamburg, Magdenburg, Berlyn :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik ga naar duitsland
    en drna nog naar nederland ergens

    Ik ga met mijn ouders 2 week naar Zuid-Frankrijk, en misschien ook nog met mijn opa en oma naar Duitsland :D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik fga naar berlijn me mn tweelingzus, mn jongste broer en mn vader xD


    Myn good ness XD. Mag ik mee? *-Pupp eyes-* Please? Ik wil niet naar Tsjechie het is daar saai en ik kan het niet eens typen! Ik heb er maar 1 TH fan gezien en dat was een WannaB van 8 jaar ofzo -_-''

    Charme jij :o
    nja,, weet geeneens hoe het gaat zijn in berlijn,, kbn nog nooit in duitsland geweest xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay