• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    ons papa noemt ze Tokio Romel mer ik trek et mij al ni meer aan en ons mama vind der nx aan ale ni da ze die slecht vind ze mer ook ni goe


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    mijn papa vindt ze goe :P

    en mn mama trekt zich er ni veel van aan xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Mijn papa vind het Nazi's en is nu (op voetbal vlak) tegen Duitsland, eigenlijk heeft tokio hotel een soort van Anti-Duits ontwikkeld hier (Yeah!) en Men ma vind ze .. nou ze zegt er niks over, ze vind het leuk da ik eerste fan was in men dorp Ö Maar men pa denkt dus het volgende XD

    Ze hebben een hele grote invloed (net als HITLER) en men pa denk dus dat ze een groot tienermeisjes-leger gaan organiseren, en dat wo3 gaat uitbreken (jah das ver gezocht, maar tis wel grappig XD)

    Mn vader vind ze niet leuk, mn moeder ook niet.

    Maar bij het concert zag ik zown oude vent [die mij een blauwe plek op mn kont geslagen heeft] met een TH shirt aan, en die was ook keihard aant gillen XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mn vader vind ze niet leuk, mn moeder ook niet.

    Maar bij het concert zag ik zown oude vent [die mij een blauwe plek op mn kont geslagen heeft] met een TH shirt aan, en die was ook keihard aant gillen XD
    jaa ik zag bij 4 maart een onwijs lange man, en die stond voormij met een th vast kei hard te bleren WIR STERBEN NIEMALS AUS!!!XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    mijn pa kan het nix schelen ( echt helemaal nix als ik hem der maar niet lastig mee val)

    en men ma vind ze wel goed. Ze waren eens op de TV en zij : "Oeh , das Tokio dinges"

    eerst dacht ze dat bill een meisje was (origineel XD) maar toen ik zei van niet zei ze dat ie het zelf moest wtn xD


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    grappig

    mijn ouders zijn vorige week 13 juni meegeweest naar dortmund naar een concert.. en die dag erna hebben ze mijn zusje en mij afgezet in nijmegen bij concert..

    mijn pa vind ze heel goed (hij is altijd fan geweest van nena)

    en mijn ma vind alle liedjes op ich brech aus na mooi..:S

    wij hebben zelfs een grote ingelijste poster in het trapgat hangen en omdat ik geslaagd ben krijg ik van me pa en ma een TH dekbed (yeah)(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    mijn zus vind ook da bill op een meisje lijkt

    mn broer, das een geval appart dus daar zwijg k over

    en mn ma en pa, tja da wee k in feite ni

    ik ben alleen fan van reden, ready set go, en een beetje van monsoon, en heb GEEN HATER ma ben oko geen fan fan!

    snap je, dus ik haat ze NIET! ze zijn zelf grappig (duh, ma hune humor)

    Lies XD


    everything you imagined, and more...

    mijn ouders vinden het okej..

    meer ook nie xD
    ze vinden eht best als ik er naar luister maar dan moet de deur wel dicht xD

    Men vader: Nja, hij gaat met me mee naar concerten enzo, de muziek vind hij niet heel goed. Hij maakt ook grapjes over ze enzo, maar dat vind ik ongelooflijk grappig xD
    Me broer kan heel goed Bill na doen xD

    Me moeder: Ze probeert altijd mee te zingen enzo,, schaam me dood. Volgens mij vind ze het wel leuk dat ik er fan van ben:D


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Mijn pa vind Bill wel homo, maja, dat denk ik af en toe ook, hoor. ^^ De muziek vind hij wel goed opzich, maar alle hysterie eromheen niet. Daar wil hij mij ook voor beschermen, dat vind ik wel lief. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mn ouders laten me gwn met rust.
    ze zijn blijkbaar al wat gewent.
    mn broer noemt ze geschmikte clowns :|:( maar dn maak ik een opmerking over zijn muziek smaak en dan is het stil. want ik zweer die smaak vanhem....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    1e reactie van mijn moeder toen ze ze zag: wat voor rare bietekwieten zijn dat
    2e reactie een paar maanden later: Hee, zijn dat niet die hypocriete oost-Europeanen? <__<

    Ken de mening van mijn pa niet xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn vader moet ze niet, ik krijg elke dag te horen dat het homo's zijn... :S
    Maar dan zegt mijn moeder: 'Niet waar, kijk nou hoe lief ze zijn'!
    Dan lach ik me altijd dood! :P
    Ze kan (bijna) alle liedjes meezingen en het valt haar meteen op als ik een nieuwe poster heb.
    Dat vind ik best knap omdat ik er zoveel heb, het valt mezelf bijn aniet meer op...
    Ook wordt ze helemaal hyper als er 10x Tokio Hotel op TMF komt! (yeah)
    Zitten we samen helemaal blij voor de tv. :)
    En mijn vader kijkt ons dan zo aan van: OMG, wat doen jullie nou? :S
    Maaaaar, hij vind wel dat ze een aantal mooie liedjes hebben! (Y)


    Träume sind wirklich!!

    Mijn ma vind Bill verwijfd, en voor de rest vind ze het maar mn eigen keuze wat ik luister XD


    I'll take you to another world