Ik kan haar echt niet hebben en zij mij niet.
Niemand kan haar eigenlijk hebben.
Zielig.
Nederlands was mijn beste en lievelingsvak.
Mevr. Loy was mijn favoriete leerkracht.
Ze was geweldig.
Nu is ze op zwangerschapsverlof, en hebben we vervangen.
Nu haat ik nederlands en heb ik er slechte punten voor.
En ik haat die nieuwe leerkracht.
Vandaag noemde ze me weer Julie, en dan maar gemeen kijken.
Ze wéét godverdomme dat ik Jolien heet, maar me toch zo blijven noemen.
En ik reageer dan absoluut NIET als ze me bij de naam Julie roept, waardoor ze steeds op me gaat brullen.
Bah.
Maar ik heb mijn lichte wraak gekregen.
Wanneer die domme koe voor mijn bank stond met haar rug naar me toe, heb ik heel der afschuwelijke rok volgeklad met de inkt van mijn vulpen.
Overal waar ze kwam, werd ze uitgelachen.
Misschien een lage streek, maar ik haat haar echt zwaar.
In de klas stelt ze me stééééds vragen waarop ik het antwoord gewoon niet KAN weten.
En dan trekt ze telkens een punt af bij mijn volgende test omdat ik het antwoord niet weet.
EN ME STEEDS JULIE NOEMEN.
Aaaargh.
- Home
- Forum
- Werk en school
- Nu noemde ze me wéér Julie. ><
Nu noemde ze me wéér Julie. >< - Werk en school
-
16 jan 2009 - 19:26Ja, mijn leerkracht Nederlands.16 jan 2009 - 19:5016 jan 2009 - 19:53
Ik heet Julie!
maar daar heb je waarschijnlijk niet veel aan
Misschien moet je even in mijn klas gaan zitten. :'D
Heeft ze de juiste leerling om te fucken.16 jan 2009 - 19:57(...)Misschien moet je even in mijn klas gaan zitten. :'DHeeft ze de juiste leerling om te fucken.
Je moet haar achternaam gewoon de hele tijd verkeerd zeggen. Dan leert ze die streken wel af!rules don't stop me
16 jan 2009 - 19:59Dat mens is echt like; lame? Ö!
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
16 jan 2009 - 20:01Goed teruggepakt:Y)
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
16 jan 2009 - 20:02(...)
Je moet haar achternaam gewoon de hele tijd verkeerd zeggen. Dan leert ze die streken wel af!
Ze noemt Boone met haar achternaam. :'D16 jan 2009 - 20:04(...)
Ze noemt Boone met haar achternaam. :'D
WHAAHAHAHAHAH
pijnlijk.
Noem haar Boonie.
Of Boeneeeeeee.
Of Bonerules don't stop me
16 jan 2009 - 20:05Je kunt haar ook Bonenstaak noemen, maar dat kan minder leuke gevolgen hebben.
rules don't stop me
16 jan 2009 - 20:0616 jan 2009 - 20:08Je kunt haar ook Bonenstaak noemen, maar dat kan minder leuke gevolgen hebben.
Hahahaha :'D
Jouw bijnamen zijn geniaal.
Moet ik eens proberen.16 jan 2009 - 20:13(...)
Hahahaha :'D
Jouw bijnamen zijn geniaal.
Moet ik eens proberen.
Mijn leraar wiskunde heet van Hoek (wat opzich wel bijpassend is voor zijn vak, maar oke). Nu noemen we hem Hoekpunt, von Ecke, ven Korner of Tonio.
Hoe we op die laatste zijn gekomen, geen idee, maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat hij Anton heet :- Drules don't stop me
16 jan 2009 - 20:19IK KOM ER NET EVEN ACHTER DAT HET WOORD staak in Bonenstaak ZIT!
tegenwoordig draait echt alles op staken!rules don't stop me
17 jan 2009 - 20:47Die leerkracht kan echt best even ziek zijn ofzo, anders ontplof ik nog eens in de les. ><
17 jan 2009 - 20:4817 jan 2009 - 20:48