• Bij mij zit er een meisje op school, en haar vader is nu dood, ze is 13 jaar, en haar vader heeft zelfmoord gepleegd...
    hij is van een flat bij ons achter afgesprongen!!! Hij heeft al een paar keer zelfmoord willen plegen. En nu heeft hij het dus gedaan en laat zijn Gezin achter.. Maar buiten dat.. Hoew zouw jij je voelen/.? Mijn leven zou denk ik voorbij zijn als je zoo jong bent, en je vader gaat dood! Jij?

--

toen ik 9 was ging mijn vader dood recht voor mijn ogen?
    mijn leven is niet voorbij, ik ben gelukkig. de wereld vergaat niet hoor this wel erg maar de wereld vergaat echt niet

your eyes are like stars in the night.

toen ik 9 was ging mijn vader dood recht voor mijn ogen?

Serieus?!

Dat lijkt me egt eng, hoe kwam DAT dan?

--

(...)

Serieus?!

Dat lijkt me egt eng, hoe kwam DAT dan?

yup,daar ga je toch niet over liegen!? kanker

your eyes are like stars in the night.

Soms haat ik hem zo erg, maari k zou niet zonder m'n papa kunnen leven :X

I don't need words to feel those lips.

ik heb redelijkde goeie band met mijn vader, ik zou der zeker een paar maanden mee zitten huilen etc. maar nee de wereld zou voor mij niet vergaan ik denk niet dat hij dat wil.

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Soms haat ik hem zo erg, maari k zou niet zonder m'n papa kunnen leven :X

Oké, hier sluit ik me wel bij aan.
    Hoe erg ik hem soms zou kunnen killen, ik zou hem voor geen goud kwijt willen.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ja hea, dat was echt zielig voor Famke...

I live for the applause, you will die for it.

Dat lijkt me vreselijk. Ik zou mijn leven niet echt zonder mijn papa voor kunnen stellen.

Owkey,, de wereld zouw oowk weer niet VERGAAN maar wel voor een jaar ofseu...

--

Mijn opa heeft ook zelfmoord gepleegd toen mijn vader 11 was, maar hij had schyzofrenie.

Life is hard and then we die

Volgens mij valt dat gevoel niet de beschrijven. Er gaan zoveel mensen dood, maar het ergste van al is dat je ouders/kinderen dood gaan.

-

Mijn opa heeft ook zelfmoord gepleegd toen mijn vader 11 was, maar hij had schyzofrenie.

Nu voel ik me dom...wat is schyzofrenie?

-

(...)

Nu voel ik me dom...wat is schyzofrenie?
    Dat je meerdere persoonlijkheden hebt. Zoals dat je het ene moment normaal bent, jezelf, en het andere moment ben je opeens heel agressief.

Life is hard and then we die

(...)Dat je meerdere persoonlijkheden hebt. Zoals dat je het ene moment normaal bent, jezelf, en het andere moment ben je opeens heel agressief.

Ow, dat ken ik. Ik kende ook zo iemand, maar heb ik geen contact meer mee.

-

(...)
    Ow, dat ken ik. Ik kende ook zo iemand, maar heb ik geen contact meer mee.

Ja, ik ken ook zo iemand. In het ergste geval bevelen die stemmen jezelf of anderen wat aan te doen.
    OT: heb een klasgenoot die het probeerde.

No growth of the heart is ever a waste