Op hyves. :]
Ik voel me namelijk vriendloos met mijn zielige 85 personen ¬¬
http://xpleeborstel.hyves.nl/
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Voeg me even toe....
Voeg me even toe.... - Quizzen promoten
-
18 juni 2008 - 13:3019 juni 2008 - 14:2419 juni 2008 - 15:5919 juni 2008 - 16:0019 juni 2008 - 16:0519 juni 2008 - 16:11
NEEE.
ik kan mee het kindje spele !!
Maar schat xkotsx
Ik hóef jou ook niet. :'D
Dan hebbe we dan gemeen honey!!
ik vin eignlijk wel da we nog vriendelijk tege elkaar blijven !!19 juni 2008 - 16:30NEEE.
Maar schat xkotsx
ik vin eignlijk wel da we nog vriendelijk tege elkaar blijven !!
Achja, ik ben niet zo zwak dat ik iemand via internet extreem ga lopen uitschelden ofzo. Als ik dat zou willen doen zou ik het wel recht in je bek doen enzo.19 juni 2008 - 16:39NEEE.
Maar schat xkotsx
Achja, ik ben niet zo zwak dat ik iemand via internet extreem ga lopen uitschelden ofzo. Als ik dat zou willen doen zou ik het wel recht in je bek doen enzo.
ik heb ook niemand lopen uitschelde buite ian!
maar het is de waarheid..hij is gehandicapt en bij ons noemen ze zo'n mensen..mongolen,dus ik heb ook niets verkeerd gedaan ^^19 juni 2008 - 16:45NEEE.
Maar schat xkotsx
Achja, ik ben niet zo zwak dat ik iemand via internet extreem ga lopen uitschelden ofzo. Als ik dat zou willen doen zou ik het wel recht in je bek doen enzo.
maar het is de waarheid..hij is gehandicapt en bij ons noemen ze zo'n mensen..mongolen,dus ik heb ook niets verkeerd gedaan ^^
Ik zeg toch ook niet dat jij hebt lopen schelden? Of lees jij andere dingen?
En ja, mongolen is ook een normaal woord, daar zeik ik niet over, maar ik vond/vind het respectloos dat je zo iemand uit lacht.19 juni 2008 - 17:26NEEE.
Maar schat xkotsx
maar het is de waarheid..hij is gehandicapt en bij ons noemen ze zo'n mensen..mongolen,dus ik heb ook niets verkeerd gedaan ^^
Ik zeg toch ook niet dat jij hebt lopen schelden? Of lees jij andere dingen?
En ja, mongolen is ook een normaal woord, daar zeik ik niet over, maar ik vond/vind het respectloos dat je zo iemand uit lacht.
ja ik vin da gewoon grappig,
ik ga daar ni mee wene ze alleja ^^19 juni 2008 - 17:3019 juni 2008 - 18:54