• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?
    Ik ben gay omdat ik hand in hand met meisjes loop.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.
    Persoonlijk ja, maar je zal het niet zo direct weten. Misschien is het ook wel waar. En so what? Al is die Bill gay, laat hem lekker.
    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.
    Zou ik ook doen.
    Is Bill homo of niet?
    Ik zeg ja. Ik bedoel, het is overduidelijk.

    nja..Uu hebt gelijk.. maar toch lieft ik die kerel :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Joepie komt elke week met belachelijkere en belachelijkere roddels af !
    & dan de argumenten
    'hij wacht bij elk concert,ze slapen in dezelfde hotelkamer'
    ik slaap in hetzelfde bed bij mijn beste vriendin...
    & wij zijn ook altijd samen...zijn wij lesbisch ?
    NEEN

    Joepie is voor mij gewoon een zielig boekje (:

    Niets tegen Joepie O:
    ze hebben goede posters! :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Roddel, maar deze week kwamen de reacties van de lezers erin, en k had erop gereageert en de mijne staat erin :'D
    Die van Lisa helemaal onderaan:Y)

    Moest ik even melden x'D

    Maar tis in ieder geval een roddel.

    x


    Let's do this poo

    Roddel, maar deze week kwamen de reacties van de lezers erin, en k had erop gereageert en de mijne staat erin :'D
    Die van Lisa helemaal onderaan:Y)

    Moest ik even melden x'D

    Maar tis in ieder geval een roddel.

    x

    ik heb je reactie geleze..
    ma wie zegt dat Bill geen homo is?
    ik bedoel, kijk naar zijn uiterlijk, dan weet je toch ook wel dat er een kans is he..
    && het is niet alleen zijn uiterlijk, maar ook hoe hij iets uitlegt enzow..iedere keer met de hand enzow..sorry, maar ik vind hem vrij homo..
    && jhaa, ik ben fan van ToHo.. ik geef alleen toe dat er veel kans is dat Bill homo is..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat onzinnig gedoe altijd. Geruchten zijn en blijven geruchten. Je weet niet of het waar is tot je bevestiging heb. Ik persoonlijk denk ik, ondanks dat Bill misschien vreselijke homo-tikjes heeft, hij geen homo is.

    In de joepie staat alleen maar zever.

    In de joepie staat alleen maar zever.

    niet altijd, ze zijn gewoon altijd verselijk laat met iets nieuws..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De joepie is het grootste roddelblad da er is!

    Zowiezo ne roddel!

    En btw da zijn beste maten! en ik slaap ook bij men beste vriendin? En maten vn me slapen ook bij elkaar, wa is daar mis mee, btw ze hebben toch ni gezegd da hij bij Bill int bed slaapt? Tkan ook aparte bedden zijn
    En da me dat meisje! Twas ook da hij zogezegd me da meisje was da altij bij hun was enal


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    De joepie is het grootste roddelblad da er is!

    Zowiezo ne roddel!

    En btw da zijn beste maten! en ik slaap ook bij men beste vriendin? En maten vn me slapen ook bij elkaar, wa is daar mis mee, btw ze hebben toch ni gezegd da hij bij Bill int bed slaapt? Tkan ook aparte bedden zijn
    En da me dat meisje! Twas ook da hij zogezegd me da meisje was da altij bij hun was enal

    geloof me..niet het grootste ze!!
    der zijn veel ergere roddeblbaden!!
    joepie leest het gewoon uit andere roddelbladen, en plaatst het dan in hun eigen blad x'D
    && hoe kun je zeker wete dat het een roddel is? ik bedoel, ja het kan een roddel zijn, maar hij kan toch echt homo zijn? eigenlijk..alles wijst erop dat hij het wel is..
    maarja, oke, hij kan ook wel gewoon hetero zijn..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De joepie is het grootste roddelblad da er is!

    Zowiezo ne roddel!

    En btw da zijn beste maten! en ik slaap ook bij men beste vriendin? En maten vn me slapen ook bij elkaar, wa is daar mis mee, btw ze hebben toch ni gezegd da hij bij Bill int bed slaapt? Tkan ook aparte bedden zijn
    En da me dat meisje! Twas ook da hij zogezegd me da meisje was da altij bij hun was enal


    Is het niet!
    Er zijn heus ergere blaadjes dan Joepie hoor >,< Why oh why geeft iedereen áltijd de schuld aan 'Die oh zo stoute Joepie die altijd of toch veel slechte dingen over TH zegt?" Jezus GET a life!
    En Bill is homo

    (...)

    Is het niet!
    Er zijn heus ergere blaadjes dan Joepie hoor >,< Why oh why geeft iedereen áltijd de schuld aan 'Die oh zo stoute Joepie die altijd of toch veel slechte dingen over TH zegt?" Jezus GET a life!
    En Bill is homo

    met die laatste zin he..ben ik het eens :9~
    && met de rest ook wel hoor x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik lees de Joepie verder niet. Vast een duits blad, of niet? (':


    WANNA FUCK?!

    Ik lees de Joepie verder niet. Vast een duits blad, of niet? (':

    nee, gewoon een belgisch blad x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    geloof me..niet het grootste ze!!
    der zijn veel ergere roddeblbaden!!
    joepie leest het gewoon uit andere roddelbladen, en plaatst het dan in hun eigen blad x'D
    && hoe kun je zeker wete dat het een roddel is? ik bedoel, ja het kan een roddel zijn, maar hij kan toch echt homo zijn? eigenlijk..alles wijst erop dat hij het wel is..
    maarja, oke, hij kan ook wel gewoon hetero zijn..



    Niemand kan zeggen of Bill homo is of niet, alleen hijzelf weet het, en ze zegge da hij da is omda hij vrouwelijke trekjes heeft en zich sminkt enal

    Ma vroeger wou ik altij jongenskleren aandoen en wou ik als ne jongen zijn en nu nog steeds doe ik ook als ne jongen enal bv ik spug op straat fzo ma ik ben toch hetero


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    I don't care. Laat die jongen nou toch + wat boeit jou het wat dat tijdschrift schrijft? ><


    SimplePlanLove<3