omg...dit is niet te geloven en omdat ik het gewooon echt kwijt moet...
ik was ziek omdat mijn beste vriendin mij heeft aangestoken omdat ze bij mij in de vakantie was geweest.
we waren 1 hele week ziek allebei dus allebei 1 hele week niet op school!
dus het leuke is nu de hele fucking klas heeft over ons lopen lullen en het leuke is nog..iemand die ik beschouwde als een vriendin heft kei hard gelogen en mee gepraat! ik vroeg aan haar hebben ze iets over ons gezegd? 'nee' zei ze kei hard! nu was ik vandaag weer thuis want het gaat niet zo goed met mij:(...en heeft me Bf gevraagd aan een ander meisje in de klas of ze iets over ons hebben gezegd nou dat meisje heeft alles verteld...dat het allemaal wel toevallig is, en dat we misschien allebei wel spijbelde omdat we misschien samen op vakantie waren! en als de 1 ziek is is de ander ook gelijk ziek.. mensen ik ben zo pissed...en het leuke is nog..dat de mensen die dit gedaan hebben juist me de klas hebben afgesproken.. dat als je iets te zeggen hebt over een ander het recht in het gezicht moet zeggen! nou dat hebben ze bij deze niet gedaan! ik ben zo...boos:@ en ik wist gewoon ff niet waar ik er mee naartoe moest...
ik moest het gewoon kwijt...
zjeus...en dan denken dat je iemand als vriend kan beschouwen!
hebben jullie tips of zow...??
dominiekiee
I can't fall any dieper, because i'm already fallin....