• Echtwaar :p
    Ik heb zo 2 jongetjes op mn stage ( beide 3 jaar ) en een keer zag ik ze samen onder glijbaan, is soort huisje daaronder. En ik liep erheen, zie ik dat ze beide de broek op hun knieen hebben Ôo Zie ik dat 1 op handen en knieen zit en de ander met de hand tussen de benen .. dus ik snel erheen en zeggen dat dat niet mag zeggen ze doodleuk 'maar we zijn aan het billen masseren want hij is ziek' :') En vandaag gingen ze gewoon half tongzoenen samen. Ik weet dat kleine kinderen hier niks vanaf weten enso, maar dit vind ik wel erg ver gaan 8D


    -

    OMG x'DD

    Billen masseren omdat die ziek is.
    Dit slaat echt werkelijk alles


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Sodeju O.o'


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké.... O_o Die kinders zijn indd erg raar... Hoe komen ze daar nu weer op? Echt hoor, ik weet niet hoe die ouders hun kinderen opvoeden? Die moeten dat tog ook wel eens gezien hebben? :O

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    o.0 dat is echt... o.0 okee...Verder weet ik niet wat ik hier van moet vindeno.0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    whoah das niet goed hoor:P,, het is wel redelijk normaal dat kinderen van die leeftijd in een soort "billen zijn interesant" fase zitten(want heb een broertje van 4) ,, maar tog :OxD
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Is een normale fase van kinderen, hoewel ik dit ook wel een beetje te ver vind gaan. Volg een opleiding met kinderen, dus ben wel benieuwd: wat voor stage doe je?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oh my gawsh :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Is een normale fase van kinderen, hoewel ik dit ook wel een beetje te ver vind gaan. Volg een opleiding met kinderen, dus ben wel benieuwd: wat voor stage doe je?


    Ik loop stage bij kinderopvang (:


    -

    (...)

    Ik loop stage bij kinderopvang (:

    cool ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    OMGXD
    Ik weet gewoon zeker dat ik vroeger niet zo raar was hoor:Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    cool ^^


    jaa, ik vind het ook heel leuk (:
    ik doe zelf namelijk SAW, zit in 1e jaar.


    -

    (...)

    jaa, ik vind het ook heel leuk (:
    ik doe zelf namelijk SAW, zit in 1e jaar.


    okayy, ik studeer hbo pedagogiek, 2e jaar. heb vorig jaar ook op een kinderdagverblijf stage gelopen =)

    maar iig is het wel vrij normaal, aangezien hun leeftijd. alleen dat ze dat buiten en zo gaan doen is nou niet egt dat je zegt: leuk =P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Spreek er anders van met de ouders,fso.


    Ik mag niet met de ouders praten Ôo En die zie ik ook nooit, want ik ga half 4 weg en om half 6 worden ze opgehaald en 's morgens als ik kom zijn ze er al.


    -

    (...)

    okayy, ik studeer hbo pedagogiek, 2e jaar. heb vorig jaar ook op een kinderdagverblijf stage gelopen =)

    maar iig is het wel vrij normaal, aangezien hun leeftijd. alleen dat ze dat buiten en zo gaan doen is nou niet egt dat je zegt: leuk =P


    jaa, het is misschien wel normaal. maar ik vond dat met dat billen masseren wel ver gaan :p het is niet dat ze dit elke keer doen, gelukkig maar.


    -

    Haha...
    Bij mij op de stage daar zat een meisje [6 jaar] en weet je wat ze tegen mij kwam zeggen?? 'Ik heb vroeger in de piemel van mijn papa gebeten.'
    Like, dat was nu eens een interessante melding:8


    Live for something or die for nothing