• Vermits het over mijn uiterlijk gaat n_n

Enkele maanden, ongeveer 1 jaar geleden, had ik echt een lichaam waar iedereen jaloers op was van mijn vriendinnen. En nu ga ik niet beginnen zagen van "Whaaa ik ben dik of té mager, help!" integendeel. Sinds kort heb ik gewoon zo van die rode strepen op mijn benen, ik ben 1 of 2 kilo bijgekomen en mijn mam zegt dat mijn beenhuid ofzo uitgerokken is en dat die striemen voor altijd gaan blijven. Mijn mam heeft die ook, maar die zijn ondertussen wit geworden bij haar. Vroeger vond ik het echt lelijk als ik dat bij anderen zag, nu ik het zelf heb, heb ik schrik dat mensen mijn benen lelijk gaan vinden. En vermits ik morgen ga zwemmen met school, heb ik dus een beetje bang ><. Who has the same problem?

-

Dat heet.
    Strae ofzo o_e
    hahah XD omg.
    ik weet het niet.
    maar dat is heel normaal ^^'

You move me ......... Kurt

ik heb dat ook zo een beetj op de binnenkant van mijn billen ik vind dat vieslelijk , maar ik probeer er mee televen, (:
    gwn niets aantrekken wat anderen zeggen ^^

Gilles (ll)

Daar heb je speciaal spul voor, probeer het internet maar eens. Weet er verder ook niks vanaf.

No growth of the heart is ever a waste

ik heb een lelijke rug ;]
    die maakt me ook fucking onzeker..
    en in de winter zijn mijn benen ongeschoren x3

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

ik heb ook een groot probleem, ik ben heel groot dan denkt iedereen oh je bent dik!! en ik ben niet dik dat is mijn probleem:

maar jou probleem is ook niet leuk ik heb ook zulke problemen over mijn benen dat ze eerst mooi waren en dan niet meer, maar iedereen is anders dus wees trots op jezelf

als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

@Aurelia;Jaa, maar via internet ben je snel bedrogen ><

-

wat kan je er aan doen ze gaan niet weg hoor die strepen

Mm, dat blijft niet. Ik heb het ook op me 'borsten' omdat het te hard groeit voor je vel zegmaar. Maar dat gaat idg gewoon weg. Zijn die van je moeder niet van die zwangerschaps striemen?

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

ik heb ook een groot probleem, ik ben heel groot dan denkt iedereen oh je bent dik!! en ik ben niet dik dat is mijn probleem:

maar jou probleem is ook niet leuk ik heb ook zulke problemen over mijn benen dat ze eerst mooi waren en dan niet meer, maar iedereen is anders dus wees trots op jezelf
    Het is gewoon kut dat je van mooie benen naar rode strepen gaat ><. Ik vond het altijd leuk om te zeggen tegen mijn zus "Ben ik blij dat ik niet zo'n rode striemen heb zoals jij." nu heb ik het fcking zelf én erger dan haar. God haat mij ^^
    Achja, het is zo.

-

Dat heeft een vriendin van mij ook,
    zij gebruikt daar spul voor maar het zal nooit helemaal weggaan denk ik

He's the reason for the teardrops on my guitar

wat kan je er aan doen ze gaan niet weg hoor die strepen

Lees jij eerst deftig voor je zo antwoord, oké?

-

ik heb het ook!
    &maar het wordt wel minder bij mij..

en voor zwemmen draag ik lange zwembroek.
    ben ook nogal onzeker over mijn benen.
    vind ze niet in verhouding met de rest van mijn lichaam..

it's cool to know nothing.

Strae gaat niet weg hoor, het word alleen lichter =O ik heb het ook, op m'n borsten, heupen en benen.

Life is hard and then we die

Mm, dat blijft niet. Ik heb het ook op me 'borsten' omdat het te hard groeit voor je vel zegmaar. Maar dat gaat idg gewoon weg. Zijn die van je moeder niet van die zwangerschaps striemen?

Mijn mam woog over de 100kg vroeger, dus dat komt wel degelijk van te verdikken..nu weegt ze 66kg ofzo, en heeft ze nog steeds. Ach, ik geloof mijn mam als ze zegt dat die striemen niet meer weg gaan, ze is namelijk verpleegster, dus ze zal er wel meer van kennen dan ik ^^ ik ga er niet om huilen ofzo, het is nu eenmaal zo.

-

Ik heb dat gehad op mijn knieholte o0. En nu is dat weg. Dat trekt wel weg hoor, uiteindelijk.