• Vrijdag hadden de 6de jaars en 7de jaars een theoretisch rijexamen bij ons op school.Maar ze moesten in ons lokaal met al die laptops omdat de computers zijn gestolen in de vakantie.Maar wij dus 10min. wachten en het was echt grappig om die bezig te zien.Allemaal gestrest naar hun scherm kijken met van die koptelefoons.En dan kwam Vinny buiten begon hij te vloeken omdat hij 1fout teveel had.C (superknappejongen) lacht zijn vriend dan zowat uit en krijgt naar zijn voeten en als hij nog is de stilte verbreekt zou hij zakken , maar uiteindelijk is hij toch geslaagd (denk ik).

    Maar nu mijn vraag.Denken jullie dat jullie zullen slagen, en zouden jullie direct een eigen auto willen ?
    Ik heb geen flauw idee ofdat ik zal slagen,maar ik vindt de lijn voorlopig prima.Maar een eigen auto lijkt toch wel zalig.


    The soul needs autumn.

    Een eigen auto lijkt me tof, en er in kunnen rijden zonder brokken nog toffer x'D
    Maar ik pak voorlopig mijn fiets nog overal mee naartoe of ik kijk me ouders es lief aan om me te brengen x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hm ik heb geen geld voor een eigen, voor 't examen moet ik 't nog bij elkaar schrapen
    Ik wil 't wel doen eigenlijk, ik moet van Willum, want dan word ik z'n personal chaffeur met onze auto. Die is geblindeerd aan de achterkant dus helemaal te gek voor hem :'D

    Dusja een keus heb ik niet O.o

    Ik ben nu bezig met mijn rijbewijs =D Hoop hem voor de zomer te hebben. Moet aanstaande donderdag mijn theorie examen doen =)
    Eigen auto heb ik voorlopig iig nog geen geld voor xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik hoef nog een half jaar te wachten :D Ik wil meteen in de vakantie met mijn rij-examen beginnen. Ik heb geen idee of ik meteen slaag of niet (hoop het wel)

    Ik denk dat ik het eerst in de auto van mijn moeder moet rijden, voordat ik er zelf een koop xD


    Think before you act.