• Mijn vader is overleden, iets langer dan een half jaar geleden, op 3 Juli 2008 om precies te zijn.
    Ik heb twee lieve vriendinnen, Barbara en Kirsten die hun vader ook verloren hebben, en zij weten hoe het voelt.
    Ik heb besloten een quizlet te maken en al mijn gevoelens erin te stoppen. Ik waardeer het als iemand ze maakt.
    Is dit een goed 'idee' ?
    Een goede ervaring?

    Deeeeeel 1.
    http://www.quizlet.nl/quiz/268905/ik-heb-nooit-beseft-hoeveel-ik-van-je-heb-gehouden-papa-youll-always-in-my-heart-1/


    -

    Heel goed idee meisje, Al zou niemand hem lezen. Je doet het voor jezelf, om het een plaatsje te geven. En als andere hem lezen is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik zal hem zeker lezen.

    x. Kirst


    Wie du mir, so ich dir.

    Ten eerste gecondoleerd

    Ten tweede of het een goed idee is beslis jij, als je je gevoelens erin kwijt kan is het naar mijn mening goed

    Ten derde ik denk niet dat je deze ervaring als goed kunt zien, maar als je het wilt maken.

    Doe het dan! :)

    En als je het niet wilt

    Geeft dat ook helemaal niks :)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind het een goed idee. Het kan goed voor je zijn dat je het opschrijfd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ten eerste gecondoleerd

    Ten tweede of het een goed idee is beslis jij, als je je gevoelens erin kwijt kan is het naar mijn mening goed

    Ten derde ik denk niet dat je deze ervaring als goed kunt zien, maar als je het wilt maken.

    Doe het dan! :)

    En als je het niet wilt

    Geeft dat ook helemaal niks :)
    Met goede ervaring bedoelt ze waarschijnlijk, dat ze hier ontzettend veel van heeft geleerd en nog leert.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ten eerste gecondoleerd

    Ten tweede of het een goed idee is beslis jij, als je je gevoelens erin kwijt kan is het naar mijn mening goed

    Ten derde ik denk niet dat je deze ervaring als goed kunt zien, maar als je het wilt maken.

    Doe het dan! :)

    En als je het niet wilt

    Geeft dat ook helemaal niks :)


    Bedankt.


    -

    (...)Met goede ervaring bedoelt ze waarschijnlijk, dat ze hier ontzettend veel van heeft geleerd en nog leert.


    Dat bedoel ik inderdaad.


    -

    Een goed idee.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heel goed idee meisje, Al zou niemand hem lezen. Je doet het voor jezelf, om het een plaatsje te geven. En als andere hem lezen is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik zal hem zeker lezen.

    x. Kirst

    Bedankt Kirst <3


    -

    (...)

    Dat bedoel ik inderdaad.
    ^^ wist ik wel :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    @ Kirsten

    I know.


    -

    Succes meisje! Ik zou het zeker doen. Het voelt fijn om dingen van je af te schrijven! En als die titel van je topic ook je serie titel word wil ik er nog wat aan toevoegen ;$ Je beseft pas hoeveel je iemand kan missen als je hem of haar echt kwijt bent!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Succes meisje! Ik zou het zeker doen. Het voelt fijn om dingen van je af te schrijven! En als die titel van je topic ook je serie titel word wil ik er nog wat aan toevoegen ;$ Je beseft pas hoeveel je iemand kan missen als je hem of haar echt kwijt bent!
    Idd.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Idd.

    Ik heb ik ene een vet helder moment xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Succes meisje! Ik zou het zeker doen. Het voelt fijn om dingen van je af te schrijven! En als die titel van je topic ook je serie titel word wil ik er nog wat aan toevoegen ;$ Je beseft pas hoeveel je iemand kan missen als je hem of haar echt kwijt bent!


    thanks honey :3


    -

    Natuurlijk is het een goed idee
    Ik ken(de) jou vader al zowat me hele leven
    En hij was een hele aardige man.
    Wat ik nooit vergeet is de dag dat ik geslagen werdt en dat je vader achter die gast aan ging. Haha als ik der steets aan deenk dan komt er alleen maar een smiley op me gezicht
    Naja, ik vind het een goed idee:D