• bestaat echte liefde?


    Je Vind Me Dope Schatje

    Geen idee..

    No Idea


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    I guess so. Iedereen schrijft er 1000 boeken en verhalen mee vol in alle talen die er bestaan X')of er was 1 geniale dude die iedereen voor de gek heeft gehouden


    BAM!

    I guess so. Iedereen schrijft er 1000 boeken en verhalen mee vol in alle talen die er bestaan X')of er was 1 geniale dude die iedereen voor de gek heeft gehouden


    jaaaa daarom denk je dat iemand je leuk vind gaat het door zen vrienden uit en dan zeg hij dat hij nog steeds van me houd en dat zegt hij nu alsmaar maar der was gewoon fucking niks van waar en dit is nu al zo vaa gebeurt bestaat echte liefde gewoon want bijna iedereen gaat scheiden :S


    Je Vind Me Dope Schatje

    Wat heet echte liefde, dat kan voor iedereen een ander begrip zijn. Als je het doortrekt naar soulmates, en dergelijke.. dan ja.. dan denk ik van wel. Maar dat ware liefde maar bij een persoon kan zijn, vind ik dan weer van niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    hangt er vanaf wat je echte liefde vind:P
    maar voor mij: ja


    I am an idiot, I move.

    ik hoop het .

    Wat heet echte liefde, dat kan voor iedereen een ander begrip zijn. Als je het doortrekt naar soulmates, en dergelijke.. dan ja.. dan denk ik van wel. Maar dat ware liefde maar bij een persoon kan zijn, vind ik dan weer van niet.


    iedereen heeft het over de ware dit heb ik gezegt tegen die jongen omdat hij teleens zei van ik hou van je alleen.....



    Ik heb gedaan wat ik kon maar waarde liefde is er niet voor ons

    en toen kreeg ik terug bestaat echte liefde ??
    en toen heb ik nee gezegt


    Je Vind Me Dope Schatje

    ik heb altijd 't gevoel dat als mijn jeugd anders was geweest ik niet van dezelfde mensen had gehouden dus ik denk niet dat het voorbestemt is ofzo.
    But,
    could be

    ik heb altijd 't gevoel dat als mijn jeugd anders was geweest ik niet van dezelfde mensen had gehouden dus ik denk niet dat het voorbestemt is ofzo.
    But,
    could be



    uhhu ik heb niet echt een leuk verleden gehad dat wil ik llemaal vergeten en over nieuw beginnen


    Je Vind Me Dope Schatje

    vast wel ergens maar op dit moment heb ik t even helemaal met liefde gehad.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik geloof er wel in(H)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Maybe,
    i hope.

    in een woord? NEE


    You can never wear to much black

    ik hoop het. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.