ik wist niet precies waar het te plaatsen so ..
maar dit is het dus
Ik woon al héél lang bij me moeder , maare de laatste tijd krijgen we héél erge en héél vaak ruzie. Ik ben het daar beu , want eerlijk gezegd is het gewoon een megab*tch ook al lijkt het niet zo
Men oudste zus heeft al kweenie oeveel afgzien met haar en toen die 16 was denkek (da wast begin van de scheiding) is die terug bij men pa gaan wonen.
Nu ben ik ook echt aan het overwegen om bij men pa te gaan wonen , maar zoveel verandert dan. Men kamer wat moet daarmee gebeuren. Bij men pa heb ik er ook 1 maar al men meubels. En hoe zou me ma daarop reageren.
Plus ik heb nog een kleine zus bij men ma , die kan ik toch ook nie in de steek laten. Men oudste zus raadt me aan om het te doen omdat ze me niet langer wil zien worstelen met mezelf maar weet je wel niet hoe men leven dan gaat veranderen. Alles gewoon. Ik zou zeker men hond meenemen maar die gaat dan gescheiden worden van de andere hondjes .., en dan nog school , .. echt veel te veel om op te noemen waarom ik het nie zou doen
maar ik wil het wel , bij men pa is het zo goed terwijl men ma me om de 5 min in de haren vliegt ..
please reageer , ik weet geen blijf meer met mezelf , met men vriendinnen wil ik er nie over praten , dat is te persoonlijk.
ik ben ten einde raad , dit is toch niet iets waar een 14-jarige moet mee worstelen?
I’m not acceptin another apology