• Hii kinders ^-^
    Nou, ik klikte net op een serie met de naam Twilight <3 En toen ik de uitkomst las was er nét hetzelfde van wat er in het begin van de film gezegd word. Is dat dan geen fraude of ben ik helemaal verkeerd?
    xoxo'

i don't know , : D
    Ga het eens aan mijn koekjespot vragen : D

Some people make the world special just by being in it

geen idee :'D
    ik weet niet eens wat dat woord betekend xS

The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

Buhh,, Fraude is tog wat anders ><
    Maar ik denk niet dat hun dat gaan lezen,die makers van die film ,duss laat haar lkkr dat koppieright ding schenden XD ;)

Crack a bottle

Volgens mij mag dat wel

De serie noemt toch Twilight, dus wrs is in die serie gewoon de film negeschreven

Lisa&Rachel

Idunnow vlgens mij wel

We can only learn to love by loving.

Neen, dat mag niet. Alleen als je toestemming hebt van iemand die het boek geschreven heeft ofsoo en die zegt dat je het boek/film helemaal mag overschrijven dan mag dat. Anders niet en kan je daar een boete voor krijgen als ze erachter komen.

Ja, eigenlijk wel x3.
    er waren ook eens twee series hier, 1 was letterlijk overgenomen uit P.s. ik hou van je van Cecelia Ahern en die andere was letterlijk zoals het echte boek van Twilight. Gewoon gemeld x3

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Jah maar er zijn hier zoveel verhalen overgenomen uit films, maar het is zeker geen fraude, dat is iets heel anders. Maar dat is wel één of andere schending.

Lisa&Rachel

Tegen mij zeiden ze altijd dat dat fraude noemde ofsoo x]

copyright ofsoiets

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Jah maar er zijn hier zoveel verhalen overgenomen uit films, maar het is zeker geen fraude, dat is iets heel anders. Maar dat is wel één of andere schending.

copieright schending ,,dat zei ik XD

Crack a bottle

Ja dat klopt, het is fraude, of hoe je het ook noemt, inderdaad <.<
    x.

ok

copyright schending heet dat toch?
    maar, ik geloof, dat fanfiction ook verboden is, dus, neem aan dat ook.. [/ik weet het niet zeker]

Mew <3

Als het overeen komt met het boek óf de film, en de persoon op Q heeft géén toestemming is het een schending van het copyright en daar staan hoge boetes op.
    Aangezien ik de boeken en de film niet ken, zou je me even kunnen vertellen of het een groot gedeelte overeen komt?

Bored.

copyright schending heet dat toch?
    maar, ik geloof, dat fanfiction ook verboden is, dus, neem aan dat ook.. [/ik weet het niet zeker]

Voor fanfiction is het iets anders dacht ik ,, is ergens een topic over.
    enja ik denk ook copyright schending,, als je geen toestemming hebt van de eigenaar/uitgever/... (x