Hii kinders ^-^
Nou, ik klikte net op een serie met de naam Twilight <3 En toen ik de uitkomst las was er nét hetzelfde van wat er in het begin van de film gezegd word. Is dat dan geen fraude of ben ik helemaal verkeerd?
xoxo'
-
11 jan 2009 - 18:3911 jan 2009 - 18:40
i don't know , : D
Ga het eens aan mijn koekjespot vragen : DSome people make the world special just by being in it
11 jan 2009 - 18:41geen idee :'D
ik weet niet eens wat dat woord betekend xSThe awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.
11 jan 2009 - 18:41Buhh,, Fraude is tog wat anders ><
Maar ik denk niet dat hun dat gaan lezen,die makers van die film ,duss laat haar lkkr dat koppieright ding schendenCrack a bottle
11 jan 2009 - 18:41Volgens mij mag dat wel
De serie noemt toch Twilight, dus wrs is in die serie gewoon de film negeschrevenLisa&Rachel
11 jan 2009 - 18:4111 jan 2009 - 18:42Neen, dat mag niet. Alleen als je toestemming hebt van iemand die het boek geschreven heeft ofsoo en die zegt dat je het boek/film helemaal mag overschrijven dan mag dat. Anders niet en kan je daar een boete voor krijgen als ze erachter komen.
11 jan 2009 - 18:43Ja, eigenlijk wel x3.
er waren ook eens twee series hier, 1 was letterlijk overgenomen uit P.s. ik hou van je van Cecelia Ahern en die andere was letterlijk zoals het echte boek van Twilight. Gewoon gemeld x3If I die young, send me away with the words of a lovesong.
11 jan 2009 - 18:44Jah maar er zijn hier zoveel verhalen overgenomen uit films, maar het is zeker geen fraude, dat is iets heel anders. Maar dat is wel één of andere schending.
Lisa&Rachel
11 jan 2009 - 18:45Tegen mij zeiden ze altijd dat dat fraude noemde ofsoo x]
11 jan 2009 - 18:46copyright ofsoiets
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
11 jan 2009 - 18:46Jah maar er zijn hier zoveel verhalen overgenomen uit films, maar het is zeker geen fraude, dat is iets heel anders. Maar dat is wel één of andere schending.
copieright schending ,,dat zei ikCrack a bottle
11 jan 2009 - 18:47Ja dat klopt, het is fraude, of hoe je het ook noemt, inderdaad <.<
x.ok
11 jan 2009 - 18:48copyright schending heet dat toch?
maar, ik geloof, dat fanfiction ook verboden is, dus, neem aan dat ook.. [/ik weet het niet zeker]Mew <3
11 jan 2009 - 18:49Als het overeen komt met het boek óf de film, en de persoon op Q heeft géén toestemming is het een schending van het copyright en daar staan hoge boetes op.
Aangezien ik de boeken en de film niet ken, zou je me even kunnen vertellen of het een groot gedeelte overeen komt?Bored.
11 jan 2009 - 18:49copyright schending heet dat toch?
maar, ik geloof, dat fanfiction ook verboden is, dus, neem aan dat ook.. [/ik weet het niet zeker]
Voor fanfiction is het iets anders dacht ik ,, is ergens een topic over.
enja ik denk ook copyright schending,, als je geen toestemming hebt van de eigenaar/uitgever/... (x