• Sta jij met iemand bekend op de Foto?? ^^

    Ik sta met
    Lenny (Freaky Age)
    Dete (Freaky Age)
    Mathias (Freaky Age)
    Jonas (Freaky Age)
    Sean (Nailpin)
    Dean (...)
    Regii (Milk Inc.)
    VJ Olli en VJ Sofie (TMF)
    Op de Foto ^^
    en Jullie??


    Your Butt is Mine!

    ike met leaf >< en k3 :]

    (...)
    Najaa.. XD Weetje ik wil met k3 op de foto XD Wnk was naar hun concert .,en ik kon chipz een keer bijna aanraken XD Dude .. Ik vind met die kinderachtige figuurtjes op de foto staan veel leuker XD EN ik ging swaaiien naar Jimmy neutron :D Mar toen wask an het vliegen en toenk beneden was toen was die weg.. en toen gingk patrick van spongebob vragen ofdie met mij wou trouwen (A)

    Ik trouw met Octo xD


    Your Butt is Mine!

    belle perez &'nd mickey mouse! :D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)
    Oh my god ö Geraak aan zijn msn! En geef die aan mij . (A)

    Kk ik ga mijn best doen (A)
    Ma da is een en die zegt da ze da heeft ^^ dus ga ik heeel lief aan haar vrage of ik dieje MSN ook Mag! (A)


    Your Butt is Mine!

    alleen met di-rect..
    vond ze toen goed, nu niet meer XD


    Choke on the words that were your last goodbye.

    (...)
    Ik trouw met Octo xD

    DUde ik heb patrick self gevraagt (A)
    En ik denk alleen dattie duits was en daattie mij niet verstond [/was in moviepark germanyXD] maar da maakt niet uit.. Kheb het tog gevraagt XD en ik vind dattie jaa sei.. Weetje ,,ik heb toen dat halfe park gevraagt XD en toen sei iedereen ja ,,en toen wask met son hele grote vriendengroep en die gingen het allemaal uitmaken omdak vreemd ging met de rest van het park XD


    Crack a bottle

    (...)
    Kk ik ga mijn best doen (A)
    Ma da is een en die zegt da ze da heeft ^^ dus ga ik heeel lief aan haar vrage of ik dieje MSN ook Mag! (A)

    Mwaha, doen : D En ik ga , als ik myn neef nog es zie, zijn gsm pikken, en dete zijn nummer zoeken =D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben jaloers op VIPS [Stephanie!] die woont in NY & heeft al met David Beckham, Whitney [the hills] & Hayden [van heroes] op de foto gestaan!!!! OMFG! JALOERS!:Y)


    LikeYourTheBestHoney..<33

    (...)
    Mwaha, doen : D En ik ga , als ik myn neef nog es zie, zijn gsm pikken, en dete zijn nummer zoeken =D

    Jaaaa xD das Flink ! ;) xD Ghehe


    Your Butt is Mine!

    Posters tellen niet zeker (x
    Dan met .. NIEMAND o:
    Ja ik weet het, ik ben erg (:
    Of nee, telt Bobbejaan Schoepen ook ('x

    (...)
    DUde ik heb patrick self gevraagt (A)
    En ik denk alleen dattie duits was en daattie mij niet verstond [/was in moviepark germanyXD] maar da maakt niet uit.. Kheb het tog gevraagt XD en ik vind dattie jaa sei.. Weetje ,,ik heb toen dat halfe park gevraagt XD en toen sei iedereen ja ,,en toen wask met son hele grote vriendengroep en die gingen het allemaal uitmaken omdak vreemd ging met de rest van het park XD

    Wouuuuuw xD nu ben ik wel jaloers op uu xD
    ik zou der ook wel naar toe wille gaan ^^xD
    Maar als ik naar een pretpark ga xD zing ik altijd(A) tot de ergernis vn andere mensen, en dan zinge die Mee ^^
    x


    Your Butt is Mine!

    Ik ben jaloers op VIPS [Stephanie!] die woont in NY & heeft al met David Beckham, Whitney [the hills] & Hayden [van heroes] op de foto gestaan!!!! OMFG! JALOERS!:Y)

    Ik ook Jaloers!! xD


    Your Butt is Mine!

    Gerard Joling
    En eentje uit Zoop ofzo


    -

    ik sta met goofy, donald duck, Micky&Minie mouse, en al die andere persoontjes van disney op de foto =D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik sta lkkr met diddle op de foto (A) EN jullie lekker neit XD


    Welles.