• lieverds(A)

    Tis m'n eerste & ik zou graag tips of gwn commentaren er op hebben wat er beter kan of die wel leuk is en zo ^-^

    Dit gaat over NewYork Cassidy, ze is verhuisd van New Jersey naar Hollywood. Ze vind zich zelf al heel wat terwijl ze nét 18 is. New probeert zich een weg te banen in de drukke straten van L.A. New heeft een prachtig gezicht en is gevraagt door verschillende mode merken maar gaat ze het redden in het harde mode wereldje, als er ook in haar privé wereldje van alles aan de hand is? Gaat ze zich concentreren op haar baan of op genieten van het 'goede leven'...dát allemaal zónder Daddy's creditcard..

    http://www.quizlet.nl/quiz/267539/life-is-a-bitch1/

    Thanks ^^


    LikeYourTheBestHoney..<33

    tuurlijk honey!(A)


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    ik ga hem maken!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yay! eindelijk een verhaal van jou! (A) MAKEN MENSEN!


    Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway

    learn to bitch back. okee dat was reactie op de titel, op het verhaal; klinkt leuk, vind alleen de naam van het meisje niet echt geweldig ofso.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    learn to bitch back. okee dat was reactie op de titel, op het verhaal; klinkt leuk, vind alleen de naam van het meisje niet echt geweldig ofso.


    Uum daar zat ik zelf ook wel aan te twijfelen..haar afkorting is New ik wou wel dat ze naar een mode stad werd vernoemd..Idee? (A)


    LikeYourTheBestHoney..<33

    (...)

    Uum daar zat ik zelf ook wel aan te twijfelen..haar afkorting is New ik wou wel dat ze naar een mode stad werd vernoemd..Idee? (A)
    dan kan je dr ook Paris noemen :'D de hoofdstad in fashionworld, als ik al die modellen mag geloven. En ze gebruiken ook wel eens London alsnaam van een meisje x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ga hem maken!^^

    xX


    Thanks liefje ^-^


    LikeYourTheBestHoney..<33

    (...)dan kan je dr ook Paris noemen :'D de hoofdstad in fashionworld, als ik al die modellen mag geloven. En ze gebruiken ook wel eens London alsnaam van een meisje x3


    Hehe ^^ Paris & Londen..Paris if afgekapt want dat doet me te veel denken van Paris Hilton en Londen is wel coowl..ik ben hard aan het denken ^^


    LikeYourTheBestHoney..<33

    ik ga hem gelijk maken


    love is dead and dead is love

    deel 2 staat er ook http://www.quizlet.nl/quiz/267852/life-is-a-bitch2/


    LikeYourTheBestHoney..<33

    ik ben bezig met deel drie..vinden jullie het leuk?(A)


    LikeYourTheBestHoney..<33