• Hey op die DVD van Tokio Hotel Caught on Cam...... zei Bill dat hij in een rare situatie zitten en dan komt er een ander beeld en verteld Bill dat hij pillen krijgt van zijn manager, zichzelf en nog van een paar en dan zeggen ze dat ze zo van die pillen hebben met een smiley erop. Als je het in neemt dat je veel kleuren ziet en van de natuur gaat houden.. WTF?! zijn da soms drugs of XTC?? Weet iemand dat en waarom ze het nemen??

    Dat zullen ze vast op de DVD zetten ja. Komopzeg.


    blame the bully.

    Misschien gedwongen, omdat hij anders geen energie meer heeft (wat logisch is) en anders komt het geld niet binnen hè. Ze gaan kapot. Zeker Bill.


    -

    JAHA. elke avond met mij, is zo lachen. bil gaat dan altijd varken nadoen en tom slacht hem (:


    -

    Geen drugs op XTC [/komjeeropdoordatenetopic?]

    Ze krijgen die pillen gewoon zodat ze het volhouden, het is daarom nog niet meteen drugs, het zijn hoogstwaarschijnlijk gewoon vitaminen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Willom heeft wel gelijk. Like, ik heb die DVD nog niet gezien ofzo, maar alsof ze dat zeggen. Dan gaat de reputatie van Universal de grond in.


    -

    Het hoeven inderdaad niet persé drugs te zijn. Het kan natuurlijk wel. XTC helpt om beter iets te kunnen. Bill zou dat wel nodig hebben als je ziet hoe zeker hij eronder lijdt, het gaat slecht met ze allevier.


    -

    Ik heb die dvd nog maar één keer gezien, maar geloof me, pilletjes met smileys??

    ze waren gewoon in een sarcastische bui!!

    Dat heeft Bill, en Tom ook, net zoals dat filmpje over dat anorexia gedoe, waar ze zeiden dat ze boulimia hadden !!


    I'm dying but I know our love will live

    Willom heeft wel gelijk. Like, ik heb die DVD nog niet gezien ofzo, maar alsof ze dat zeggen. Dan gaat de reputatie van Universal de grond in.


    Bill heeft degelijk iets gezegd over pillen, hij was zeg maar, hyper, en toen zei hij dat het door zijn pillencoctail kwam, maar het zijn gewoon vitaminen, dus chill!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jah, like alsof ze dat op de dvd zouden zetten het zal dus wel iets anders zijn


    Lisa&Rachel

    (...)

    Bill heeft degelijk iets gezegd over pillen, hij was zeg maar, hyper, en toen zei hij dat het door zijn pillencoctail kwam, maar het zijn gewoon vitaminen, dus chill!


    Inderdaad.


    -

    (lol)
    ik denk dat dat gewoon een grapje was hoor[:
    Je moet gewoon niet altijd alles letterlijk nemen wat Bill/Tom/Georg/Gustav zegt^^'


    If you want me to listen, whisper...

    so what ik neem ook 4 pillen per dag om 't uit te houden

    Misschien gedwongen, omdat hij anders geen energie meer heeft (wat logisch is) en anders komt het geld niet binnen hè. Ze gaan kapot. Zeker Bill.

    Allemaal door die kutamerika! En da stoem managemant dat hen blijft pushen tot ze er door en door slecht van worden en niets meer gaan kunnen.. xS


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    waarom? omdat ik het ook doe (: TH doet me altijd ná ><


    -

    so what ik neem ook 4 pillen per dag om 't uit te houden


    Ja ik ook, nou niet 4, maar 2, maar anders lukt het me ook niet om de dag door te komen zonder flauw te vallen ofso,


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson