• met lippenstift, varkensstift, gel en wat is het alleml >< Wij hadden vandaag Crysostomos [/voor de laatstejaars, dat die nog maar 100 dagen in school zijn nzo,] Maar dit jaar ben ik echt serieus volgehangen met al die rommel en dat is ook op mijn kleren gekomen. Gaat dat wel nog uit mijn kleren? ö Weet iem dat?
    Ik heb die golf al eens onder water gestopt, maar hij blijft groen en rood van die stiften ><

    x3


    Listen to what we're not saying..

    Ö HEBBEN JULLIE DAT NU AL GEHAD?
    Ik heb dat pas in maart of zo x). Maar bij ons mogen ze niet met spuitbussen en wat is dat nog allemaal spuiten of zo (:.
    Dus, sorry ik kan je niet helpen xP!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ö HEBBEN JULLIE DAT NU AL GEHAD?
    Ik heb dat pas in maart of zo x). Maar bij ons mogen ze niet met spuitbussen en wat is dat nog allemaal spuiten of zo (:.
    Dus, sorry ik kan je niet helpen xP!


    Ja >< Hmm, spuitbussen waren er dit jaar gelukkig ook niet. Anders had ik er nogal uit gezien x'D
    Naja, ik moet het maar eens aan me moeder gn vertellen denk ik zo ><


    Listen to what we're not saying..

    ik weet niet wat je bedoelt XD


    Tears are crashing out of my eyes

    Like , Mag dat bij jullie zulke dingen gebruiken??
    Bij ons mag je niet eens meer met eieren gooien XD Vorig jaar waren ze kinders aan het nat maken ,, Enk wou door het raam maar da mogt niet ;o EN toen ging ik vriendinnen als sgild gebruiken en toen onder son hek doorklimmen duss ik was nog droog toen ik de school verlietXD


    Crack a bottle

    Bij ons is dat eigenlijk wat later, en noemt het trouwens gewoon '100 dage', maar dan hebben ze meestal van die domme spuitbussen, maar dan zet ik m'n muts op en dan durven ze me niet volspuiten^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bij ons is dat eigenlijk wat later, en noemt het trouwens gewoon '100 dage', maar dan hebben ze meestal van die domme spuitbussen, maar dan zet ik m'n muts op en dan durven ze me niet volspuiten^^


    Ik had mijn kap opgezet, maar toen was er ook van die stift op mijn kap dus heb ik hem maar afgezet. Naja, wat wil je als er vijf man rond je staat >< Maar toen moesten ze wel hun stiften afgeven x'D De directeur had het gezien x'D En eig mogen ze geen stiften gebruiken : p


    Listen to what we're not saying..

    Sjah, wij noemen dat ook gewoon '100 dagen' x)
    Dit jaar heb ik éindelijk zelf; en nu hebben die stomme sukkels gekozen voor een thema als 'bal marginal' :|
    Er waren zo'n leuke voorstellen! Onderwater enzo! En de Griekse oudheid is misschien cliché, maar nog steeds leuk! xp Nu is het gewoon om ter marginaalst :( STOM.
    Oja en wij hebben dat ook pas in maart, maarja voor sommigen betekent dat 'nog 100 schooldagen' en voor anderen nog 100 echte dagen xp Vandaar verschil...
    Ehm, maar ik denk niet dat ik je kan helpen... Gel en scheerschuim enzo gaat er wel uit hoor denk ik, maar dat gekleurd spul weet ik niet...


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Lippenstift kan je met wasbenzine verwijderen.

    Vanish (of een ander vlekkenverwijderaar) wil ook nog wel eens wonderen doen.


    Think before you act.