• heei,,
    ik heb eecht een klote dag achter de rug,, mijn klas is focking sucks en er gaat een superlieve lerares weg:S
    en die k**bitches uit me klas vinden het niet eens erg! o.0
    dan is er ook thuis weer gezijk tsn me moeder en mij . en begint me zus ook weer te zijken:S
    dit zijn echt dagen dat ik alleen nog maar kan janken:| dit keer heeft het een reden maar vaak genoeg kan ik wel janken om nix:|

    heeft een van jullie dat ook welis??(H)

    kusje chantou(K)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    :| ik haat mijn leven:| serieus elke dag doe ik weer blij terwijl ik,, bijna nooit praat overmijngevoelens:S dus lijk ik altijd zo vrolijk,,
    miss raar dat ik het hierbijzet maar ik moet het gwn even ergens kwijtxD
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    LIEF!!!
    Wie gaat er weg? Like, hebben wij liefe leraressen op sgool?! ;o
    Honn,, Ik zou even niet weten wat ik voor je kan doen,, in iedergevsal heeel veel sterkt :] Ik zit nu in de klas,, dus spreek je zo wel,, dan heb ik iets voor je :]
    Hoop dat je het een bettje leuk vind,, en je hebt het wel even verdient, want je hebt me laats heel erg gehalopen,, En wat er ook gebeurt, ik Zal er altijd voor je Zijn,, en Hou heel veel van je..
    XX Hug,, BB <3

    :| ik haat mijn leven:| serieus elke dag doe ik weer blij terwijl ik,, bijna nooit praat overmijngevoelens:S dus lijk ik altijd zo vrolijk,,
    miss raar dat ik het hierbijzet maar ik moet het gwn even ergens kwijtxD
    XXX

    OEF,, ik zie mezelf nu even heel erg in jou! Maar dat weet je aal ><
    IK wil nu niet k*t klinken.. Maar zoon masker is soms wel goed.. Kijk maar even naar mij.. Gister was ik even *Mezelf* en was still. en meteen was er iets met me aan de hand volgens de rest.. Maar je moet jezelf wel laten zien honn. Like hoor mij nu praten.. >< Ik probeer jou advies te geven,, terwel ik dat bij mezelf niet eens kan..

    Sterkte =O.
    Ik was vorige week de hele week down, had kei erge ruzie met mijn soort van vriend .__.


    I don't need words to feel those lips.

    Iedereen. Dat zijn de hormoontjes, lieverd.

    Ik zit nu op een Havo school maar mijn hart zal altijd nog bij het Vmbo blijven. Mijn mentor daar was geweldig.
    Hail Kokkie!


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb dat om de 2 maanden.Ik krop altijd alles op en komt het er opeens uit,meestal als ik in bed lig.
    Maar ik kan dan weer niet huilen als er iets ergs is gebeurd das wel kut x.x

    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    dats kut voor je

    dats kut voor je

    dats kut voor je

    dats kut voor je

    dats kut voor je

    dats kut voor je

    dats kut voor je

    dats kut voor je