• Daar gaat mijn nieuwe serie over. Tokio Hotel komt er in voor, maar de kans op een lovestory is 50%.

    Jodie is een meisje van 16 jaar, en heeft een psychische aandoening, dat Gilles de la Tourette wordt genoemd. Het is een vorm van drang/dwang-neurose, maar dan anders. Gilles de la Tourette houdt in dat je veel bepaalde tics hebt; je moet bijvoorbeeld eerst je handen wassen voor je naar school gaat anders word jou moeder ziek. Ook op straat is dit het geval, ze neemt zich voor bijvoorbeeld de eerst volgende jongen die ze tegenkomt te omhelzen, of opeens door haar knieën te zakken - daar lijdt Jodie onder.

    Iemand een goede titel? Of is Gilles de la Tourette ook geschikt?

    http://www.quizlet.nl/quiz/267041/gilles-de-la-tourette-1/
    Deel 1 is er!


    -

    jaaah ik vin het een goede titel


    love is dead and dead is love

    is da niet van G!rlz xD

    Ja, die ziekte ken ik. Iemand van onze school, die had het ook. Soms best lachwekkend.
    Origneel, en een goede titel.
    Doen, dus! :'D <3

    is da niet van G!rlz xD


    Hoe bedoel je? Ik lees de girlz niet x)
    Nou, ik lees 'm soms (:


    -

    is da niet van G!rlz xD

    Ik snap denk ik al wat je bedoelt
    Er stond iets in over die aandoening in de girlz, niet?
    Ik zag het toen ik de hitkrant kocht. :'d


    -

    Die ga ik zeker doen, ik heb die ziekte ook :] De titel is goed, lekker duidelijk.

    (...)
    Ik snap denk ik al wat je bedoelt
    Er stond iets in over die aandoening in de girlz, niet?
    Ik zag het toen ik de hitkrant kocht. :'d


    ja er stond daar een heel verhaal over in xD

    Mijn broertje heeft Gilles de la tourette, maar hij heeft echt niet van die dwangdingen hoor.
    Mijn broertje heeft tics, maar dan knippert hij bijvoorbeeld zijn ogen heel lang dicht. Dat zijn tics.

    Volgens mij is waar jij het over hebt geen Gilles de la tourette. Bij mijn broertje heeft het in ieder geval niets met dwanghandelingen te maken.


    rules don't stop me

    Ik had zo'n jongen in mijn oude klas. Hij blafde de hele tijd als een hond :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had zo'n jongen in mijn oude klas. Hij blafde de hele tijd als een hond :'D


    Geniaaal.
    Ik wil ook zo'n kind o.0' Née, die was lullig. Die van ons 'blafte' niet :'D

    Mijn broertje heeft Gilles de la tourette, maar hij heeft echt niet van die dwangdingen hoor.
    Mijn broertje heeft tics, maar dan knippert hij bijvoorbeeld zijn ogen heel lang dicht. Dat zijn tics.

    Volgens mij is waar jij het over hebt geen Gilles de la tourette. Bij mijn broertje heeft het in ieder geval niets met dwanghandelingen te maken.


    Dat hoeft ook niet per sé, hoor. Het kan ook zijn dat je het het ergste hebt in de puberteit, hou oud is je broertje?


    -

    (...)

    Dat hoeft ook niet per sé, hoor. Het kan ook zijn dat je het het ergste hebt in de puberteit, hou oud is je broertje?


    12


    rules don't stop me

    Ik had zo'n jongen in mijn oude klas. Hij blafde de hele tijd als een hond :'D


    Ik heb een jongen in de klas die doet dat ook en hij miauwt ook nog..

    Die ga ik zeker doen, ik heb die ziekte ook :] De titel is goed, lekker duidelijk.


    Hoe ervaar jij dat dan?


    -

    (...)

    12


    Ah, oké. Ja, ik weet het niet. Ik heb het opgezocht op sites en in boeken, en het kunnen ook dwanghandelingen zijn.


    -