• okaaay ik heb dus een probleem
    ik heb verlieft op een jongen bij me op school
    ik denk dat hij in de 4de zit(ik zit in de 2de)maar ik weet het nie cker
    hij is heel knap hij is Aziatisch ik gok op Indonesisch maar ik weet het niet
    maar nu het probleem:
    ik heb een vage Japanse style
    en hij is een meeloper een wangster(wannabe gangster)of een wiphopper(wannabe hiphoper)wat je wilt
    die stylen gaan al niet zo goed samen maar het is nog erger:
    zijn vrienden schelden me altijd uit en ze haten me!!hij heeft me nog nooit uitgescholden maar hij zal me ook wel haten net als zijn vrienden
    maar laatst had ik van die Japanse haarstokjes in mn haar en toen kwamen hij en zijn vrienden langs en die lagte me uit(ik had zin om zoon stokje in hun oog te steken)en toen vroeg een van zn vrienden zo om hem te plagen aan hem of ze bij hem thuis ook met stokjes eten maar hij zij niets terug en hij bekeek me zo heel vaag en ik vond hem egt cute!!
    ik weet dat jullie nu gaan zegge van zet hem uit je hoofd en vergeet hem maar dat lukt gwoon niet weetje het is net als bij Bill(okaay miss iets minder erg)dan denk je dat je er een beetj eoverheen bent maar dan zie je hem opeens en dan krijg je weer een hartaanval ofzow(H)(H)(H)
    help me!!!!
    echt hem vergeten lukt niet ik kom hem tog tegen op school!!!!!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    oja en dat stijltje maakt tog niet zo heel veel uit?


    If you're going to hell, keep going

    ik bedoel als je hem leuk vind, zo je dat (waarschijnlijk) ook hebben gedaan as hij half kaal was geweest met een piercing door zijn lip... ofzo


    If you're going to hell, keep going

    zoiets heb ik ook alleen vind ik dan iemand leuk en als we samen alleen al gewoon aant praten zijn krijgen wel al opmerkingen als: kijk jongens de emo's zijn weer bezig ( we zijn beide geen emo), maar ik zou nooit verkering nemen met iemand waarvan de vrienden me pesten..tenzij hij geen vrienden meer met hen wil zijn danxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    (...)

    Ik ben een optimist, en het kan zijn dat ik het fout heb (srry daarvoor alvast) maar volgens mij vind hij je of leuk, of minder niet-leuk dan z'n vrienden ofzo.... want hij zegt niets tegen je wat beledegend is (of jij vind hem gewoon zo leuk dat het niet in je opkomt dat de dingen die hij zegt, als hij al wat tegen je zegt, beledigend zijn, omdatje hem tegen jezelf verdedigd omdat je hem leuk vind. snap je :P ?)
    na hij heefd echt nooit iets tegen me gezegt nix aardigs en nix ooowjah tog wel 1x zat ik nogal close te doen met een vriendin van me en toen vroeg hij of we lesbisch waren en toen zijden we zo heel melig:neej we zijn manwijfsexueel!
    dat kan je wel als onaardig opvatten jaah maar de hele school roddelt over ons dat we lesbo's zijn dus wel stoer dat hij dat gwoon vraagt!
    en ik heb ook weleens lulligere vragen gehoort dus ik vond het opzich niet heel erg klinken!
    maar die keer met die eetstokjes in mn haren toen bekeek hij me echt zo vaag maar niet met zoon blik van"wat een k*temo"maar gwoon nieuwsgierig ofzowxD
    ..


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    hmm, ik weet het niet. hij zou het eigenlijk niet goed mogen keuren dat zijn vrienden zo tegen je doen. ik vind dat trouwens sowieso helemaal niet kunnen. ze respecteren jouw stijl totaal niet.. maargoed; terug naar die jongen. misschien gaat het wel over? ooit? ik had dat ook eens met zo'n jongen, maar ik durfde hem niet aan te spreken. uiteindelijk is dat dus overgegaan. misschien gebeurt dat ook bij jou? maar iig, je moet je niets, maar dan ook níets van z'n vrienden aantrekken, de suckers.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oja en dat stijltje maakt tog niet zo heel veel uit?

    voor mij niet!!
    maar voor hem vast wel
    hij KAN gwoon niet met iemand hebben die door zijn vrienden als"k*tgothic" of "kkemo" word gezien!!
    ik ben de creap van de school ze zien hem aankomen:jaah matties dit is mn nieuwe dushi miss k*temo:|


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Misschien moet je eens tegen hem beginnen praten als zijn vrienden er niet bij zijn. Maar dan zou ik de Japanse stokjes wel die dag niet aandoen ;p. Maar verander jezelf voor hem/zijn vrienden niet! Als hij je wilt veranderen, is hij je niet waard.
    Got it ? :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik bedoel als je hem leuk vind, zo je dat (waarschijnlijk) ook hebben gedaan as hij half kaal was geweest met een piercing door zijn lip... ofzo

    mmmm lippiercings zijn supah maar ik ben niet zoon fan van kaal geef mij maar mooi lang styl haar
    van die cute vrouwlijke mannen
    en dan ook nog Japans en het is pervekt
    maar Aziatische meelopers zijn ook niet slecht!!!:P


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Misschien moet je eens tegen hem beginnen praten als zijn vrienden er niet bij zijn. Maar dan zou ik de Japanse stokjes wel die dag niet aandoen ;p. Maar verander jezelf voor hem/zijn vrienden niet! Als hij je wilt veranderen, is hij je niet waard.
    Got it ? :Y)
    zn vrienden zijn altijd bij hem je kent die meelopergroepjes tog
    en mijn vrienden zijn ook altijd bij me en die zijn ook geen fan van meelopers
    eigelijk zaten hij en zijn vrienden en mijn vrienden sneeuwballen naar elkaar te gooien(hij kan ver gooien(H))maar ik ging met een vriendin ergens achter staan omdat we geen zin hadden in sneew in ons gezichtxD


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    GAYA?! En ik dan?! Wij hebben toch vekrkering?! En Sterf dan?! :|:|


    Scream for mercy!

    xD


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Dat is niet grappig... -_-


    Scream for mercy!

    whihi
    hebbe weer wat ieuwe woordenschat gehad vndaag
    en wa hebbe we vndaa geleerd: 1.wangsters 2.Wiphopper 3.wothics en 4.zweters
    xD *lacht zig ziek!!*
    euhm owjh,, die jonge,, spreek hem es aan as hy nie by zy vriende is?? vraag hem of hy je miss kan helpe mt; een vak?xD ep k ook al gedaanxD aze helpe alleen as ze geintresseerd zyn!!
    Xx

    whihi
    hebbe weer wat ieuwe woordenschat gehad vndaag
    en wa hebbe we vndaa geleerd: 1.wangsters 2.Wiphopper 3.wothics en 4.zweters
    xD *lacht zig ziek!!*
    euhm owjh,, die jonge,, spreek hem es aan as hy nie by zy vriende is?? vraag hem of hy je miss kan helpe mt; een vak?xD ep k ook al gedaanxD aze helpe alleen as ze geintresseerd zyn!!
    Xx
    hij is altijd bij zijn vriende en wrom zou ik hulp aan hem vragen hij kent me nie eens en wrom zou hij me nie gwoon keihard uitlaggen?!


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    helpie:O


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.