• Nee, mensen niet meteen letterlijk opvatten, het zit zo. Ik dus vanmiddag naar de ijsbaan met mijn moeder en mijn zusjes. En ik heb dus een zusje van 4 maandjes, en aangezien ik nog met mijn poot in het gips zit, moest ik op haar passen. Dus zit ik daar in de ´kantine´ wat te leren met mijn zusje in de kinderwagen ernaast. Komt er een vrouw bij me aan tagel zitten. met haar zoontje en die zat dus gekke bekken aan het trekken, zei zo.` Soms kan hij zich wat raar gedragen.´ En ik dus met mijn gedachten bij mijn andere zusjes.´Ja ik weet er alles van.´ Gheghe, dus zei zo in de kinderwagen kijken.´Ah nee jou kindje is vet schattig.´ Dusja, daarom.. En het zou niet bij haar opkommen dat het mijn zusje is, nee het is meteen mijn kind, nouja zeg dat neit tegen mij, dus ik zo vet meepraten,. Gheghe, maar toen kwam mijn moeder binnen en toen was het uit met de pret.^^

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whahaha xD dat is droog x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    haha lolz

    xD

    whahaha het moet je maar gebeuren leuker als dat van mij met m'n zogenaamde zelfmoord ????

    Ik dacht al jezzus , Ivy a child x'D!

    Naja, ja ik heb dat ook altijd als ik met mijn kleine zusje naar de winkel ga dan staren mensen mij altijd zo aan en zeggen ze altijd 'de jeugd van tegenwoordig..'
    Naja, conclusie;;
    VolwassenenPeople denken direct dat als je met een peuter rondloopt dat het gelyk je kind is --'


    I found myself in Wonderland.

    Ik dacht al jezzus , Ivy a child x'D!

    Naja, ja ik heb dat ook altijd als ik met mijn kleine zusje naar de winkel ga dan staren mensen mij altijd zo aan en zeggen ze altijd 'de jeugd van tegenwoordig..'
    Naja, conclusie;;
    VolwassenenPeople denken direct dat als je met een peuter rondloopt dat het gelyk je kind is --'

    Indeed


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whahaha het moet je maar gebeuren leuker als dat van mij met m'n zogenaamde zelfmoord ????

    Ahum daar heb je gelijk in.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha, ik zie het al helemaal voor me. xD

    Ik werd al bang toen ik de titel zag... =')

    Hoe heet je zusje? ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Whaha, ik zie het al helemaal voor me. xD

    Ik werd al bang toen ik de titel zag... =')

    Hoe heet je zusje? ^^

    Dami.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whaha :'] Een of ander mens dacht een keer dat mijn moeder mijn vader's dochter was 8D8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Omg! Dat is echt stom. xD

    Maar wel een groot compliment voor je moeder. ^^
    Of een vette belediging voor je vader. xD

    Dami? Dat is echt een vette naam! Die vind ik echt cool. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    xD


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Echt e?!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha xP das egt wat voor jouw xD


    We can only learn to love by loving.

    Whaha xP das egt wat voor jouw xD

    Nou,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.