• Het valt me op dat bij moderators, of bekende users, veel reacties bij de quizzen, foto's en in het gastenboek staan. Is dit nou gewoon slijmen ofzo? Want onbekende users kunnen ook hele leuke quizzen en/of foto's hebben.

    Ook dat ene over geesten. Een iemand ziet een geest en half quizlet ziet een geest. Iemand heeft een scenestyle of vind die stijl leuk, half quizlet vind die stijl leuk. Iemand is bi, half quizlet is bi. [/mening]

    Wees gewoon jezelf. Dat is alles. Dit is dus wat ik kwijt wilde.

    [ik wist niet in welk sub-forum dit moest]


    Edit; Voel je niet aangesproken of gekwetst, want dat is dus niet mijn bedoeling.


    a figment of your imagination

    Jep dat is slijmen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ben t met je eens x'D
    Ik volg trouwens geeneen trend. niet op quizlet nergens niet x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    zie bij klachten: vriendjespolitiek shit :'D
    tis zo, maar echt een klacht is dit niet meer, eerder een feit. x'D

    Ja.
    maar daar op Bi's heb ik toch even wat op te zeggen;
    Ik denk, doordat meer mensen vertellen dat ze bi's zijn, andere het ook durfen. én, doordat mensen het vertellen, gaan andere er over nadenken.
    snap je?

    zie bij klachten: vriendjespolitiek shit :'D
    tis zo, maar echt een klacht is dit niet meer, eerder een feit. x'D


    Als mensen dat maar weten :'D


    a figment of your imagination

    Ja.
    maar daar op Bi's heb ik toch even wat op te zeggen;
    Ik denk, doordat meer mensen vertellen dat ze bi's zijn, andere het ook durfen. én, doordat mensen het vertellen, gaan andere er over nadenken.
    snap je?

    Ik reageer hier op want daar ben k het niet mee eens.
    Heel veel mensen die beweren dat ze bi zijn hebben toch met iemand van het andere geslacht. En dat percentage is heel groot. Dit noem ik niet puur toeval


    The economy is suffering, let it DIE!

    IK BEN HET MET JOU EENS
    Iedereen vind zichzelf hier helemaal emo/scene.. Althans, de meeste..
    En je ziet er een beetje ''emo'' of ''scene'' uit en je bent gelijk helemaal koel en blabla ._______.


    I don't need words to feel those lips.

    Ja.
    maar daar op Bi's heb ik toch even wat op te zeggen;
    Ik denk, doordat meer mensen vertellen dat ze bi's zijn, andere het ook durfen. én, doordat mensen het vertellen, gaan andere er over nadenken.
    snap je?


    Oeh, I get it. Niet bij nagedacht (slim ben ik niet (A))


    a figment of your imagination

    (...)
    Ik reageer hier op want daar ben k het niet mee eens.
    Heel veel mensen die beweren dat ze bi zijn hebben toch met iemand van het andere geslacht. En dat percentage is heel groot. Dit noem ik niet puur toeval


    Ja. ik kan je hier geen ongelijk op geven.

    Ik vind dat zo zielig ><
    Bij sommige valt dat echt op.
    Ooh zij is een Mod en dit dus moet ik goed bij haar overkomen..

    en dat Bi gedoe vind ik al helemaal zielig.
    Begrijp me neit verkeerd ik heb nix tegen Bi's enzo,maar als mensen 'bi zijn' omdat opeens veel mensen dat zijn,das gewoon kansloos!

    /mening


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IK BEN HET MET JOU EENS
    Iedereen vind zichzelf hier helemaal emo/scene.. Althans, de meeste..
    En je ziet er een beetje ''emo'' of ''scene'' uit en je bent gelijk helemaal koel en blabla ._______.

    he, ik vind dat je iedereen moet laten doen wat hij/zij wil met zijn/haar uiterlijk.
    jij kan niet beslissen of iets cool is of niet.
    pubers zijn nu eenmaal hype gevoellig, maar van mij mag het.

    beter dat er meer alto's bij komen toch?
    en als het nu 'wemo's' zouden zijn, so what. Iedereen begint stom.

    (...)
    Ik reageer hier op want daar ben k het niet mee eens.
    Heel veel mensen die beweren dat ze bi zijn hebben toch met iemand van het andere geslacht. En dat percentage is heel groot. Dit noem ik niet puur toeval


    Lotte, ik ben het met jou eens. Ik bedoel, voor een aantal is dit misschien moeilijk op te vertellen. Er zijn hier een hoop mensen die zeggen: "Ik ben bi" maar dat is wel heel toevallig dat er dat in een keer heel veel zijn.


    bla bla bla

    Weetje, je moet het eens testen, laat een populaire user, een foto maken met een onderbroek op haar hoofd, echt een paar dagen daarna, heeft iemand anders ook al zo'n foto, ik zie ze er zo voor aan,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar ook over dat jezelf zijn;
    Een vriendin van mij zegt bijvoorbeeld altijd van 'Jaa dat liedje vind ik echt super!' En als ik dan zeg dat ik dat liedje bagger vind zegt zei 'Ja inderdaad, het zuigt zo hard'

    Daar erger ik me dood aan. Dat ik het liedje niet leuk vind betekend nog niet dat ik haar haat?


    a figment of your imagination