• Ik haat mijn vader echt, nu echt.
    Mijn vader heeft een alcoholverslaving, sinds mijn moeder weg is gegaan. De moeder van een vriend van mij kende mijn vader al. Mijn vader heeft vroeger samen met mijn moeder aan de drugs gezeten. Hij had geen vrienden, etc.
    Het ergste vind ik nog dat ik het pas vandaag heb gehoord. Ik snap wel dat ik eigenlijk nog te jong ben om daar achter te komen, maar toch..
    Mijn vader zuipt dus. En dan begint hij altijd op mij te schelden en ga zo maar door. Ik ben in zijn ogen een mislukking, een fout. Dat doet echt verdomd veel pijn.
    Ik zit hier keihard te janken. Godver.. Ik haat hem echt.

    Ik moest even mijn hart luchten.
    Ik hoef geen medelijden, ik kan daar niks mee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb zo ongeveer hetzelfde meegemaakt;

    mijn moeder werkte altijd en mijn vader is een grote alcoholverslaafde. hij wist zelf niet meer wat die deed en ging zelfs dronken naar zijn werk toe. ze hebben geprobeerd hem af te laten kicken, dat lukte aardig dus mocht hij in de weekenden thuis zijn, maar nu zit hij alweer volle weken daaro. ik mag en ga er voor mn eigen veiligheid ook niet naar toe.
    dus ik snap eigenlijk wel wat je meemaakt maar toch veel sterkte

    xx.


    Dat suckt. Jij ook sterkte.

    probeer het je niet aan tè trekken.


    Je wilt niet weten hoe moeilijk ik het vind om te doen alsof het me geen bal kan schelen..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Veel sterkte meid
    XxX
    ik ben er ook voor je als je meer kwijt wilt...


    Moving on but never letting go

    het is idd heel moeilijk om te doen alsof er niks aan het hand is. Op school weet ineens bijna iedereen het en ik wordt er vaak mee in de problemen gebracht

    xx.


    Geen woorden, maar daden.

    Mijn vader zit ook elke dag aan den toog,
    Ma ik trek me da ni aan, hij doet het zelf he?
    en als ik daar dan ben me men broer zitte wij alleen, hij moet gaan "werken"
    Trek het je niet aan, en als ik dan lastig ben, dan ben ik ni welkom bij men moeder en ook ni bij men vader dus ja .. waar hoor ik thuis?
    Hier op Quizlet zeker??
    ^^


    Your Butt is Mine!

    Meid , Wat erg voor je!Ik ben bang dat het zo niet verder kan..Ik denk dat je hulp moet zoeken,Bij wie dan ook.Als hij zo door blijft gaan doet het je alleen maar meer pijn.Ik weet niet wat je kunt doen,Maar misschien kun je een tijdje afstand nemen? & bij en oom of tante gaan wonen..Weetje familie hier vanaf?


    Pictures fade away, but memories are forever

    - Als je vader geen hulp wilt, kun jij altijd terecht bij een jongerenorganisatie die jou tips enzo kan geven. In België heb je bijvoorbeeld het JAC: Jongeren Advies Centrum. Ik weet niet wat dat in NL is.
    - Anders kan je mssn ook nog terecht bij een 'Kinderrechtenorganisatie', ieder kind/jongere heeft recht op een normaal leven.
    - En je vader heeft het recht niet om je uit te blijven schelden. Dat is een vorm van affectieve mishandeling. Raar maar waar, als ouders je uitschelden, schuldgevoelens inpraten e.d. is dat een vorm van mishandeling, het is verbaal. Meestal hangt dat ook nog samen met affectieve verwaarlozing. Dat is dat je geen uitingen van liefde of genegenheid krijgt van je ouders.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ga naar de politie en vertel hun dat je vader dringend naar een afkick centrum moet gaan. Dat is het beste voor jou en je vader.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    meisie(H):O:O

    dat is egt zoo kut:O jij bent eecht geen mislukking hoor!!
    als je wilt kan ik je helpen,, mijn moeder had ook zo'n vader en ik heb er met haar heel veel over gepraat,, ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik presies weet wat je voelt maar helpen kan ik je wel als je dat wilt(H)

    kuss chantou(K)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik leef met je mee.


    shine on.

    bij mijn vader is er ook zoiets... ik weet nu al 5 jar niet of hij uberhoupt nog leeft enzo... dus ik weet hoe je je voelt...


    If you're going to hell, keep going

    ik kan nu wel zeggen dat ik met je mee voel, maar ik heb geen idee hoe je je voelt, dus daar heb je waarschijnlijk erg weinig aan.
    het enige wat ik nu nog kan zeggen is; sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.