• dat segt mijn Levensbeschouwingsleraar xP
    hij segt dat over een paar honderd jaar er geen mannen meer zijn en dat vrouwen dan de wereld sullen overheersen en zelfbarende beesten worden x_x


    We can only learn to love by loving.

    hahaa, zalig gewoon =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    Hoe zit het dan met travestieten?:OxD


    I want my bloody cheese now!^^

    hahaa, zalig gewoon =D
    x


    ik vond hem eng
    en hij ging over slecht sperma praten x_x dat hadden de meeste westerse manne fseu en toen gilde ik door de klas ''O NU WEET IK WAAR NADIEH VANDAAN KOMT!'' en toen hadk nadieh teruggepakt xP wnt sij pestte mij de hele dag al xD

    @Moonxloon
    geen idee xP


    We can only learn to love by loving.

    Hahahaaa, jij zit allemaal booring topics te maken. Dat is cooool! Alleen niet dat er zo weinig reacties zijn


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hahahaaa, jij zit allemaal booring topics te maken. Dat is cooool! Alleen niet dat er zo weinig reacties zijn

    echt he xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik vond hem eng
    en hij ging over slecht sperma praten x_x dat hadden de meeste westerse manne fseu en toen gilde ik door de klas ''O NU WEET IK WAAR NADIEH VANDAAN KOMT!'' en toen hadk nadieh teruggepakt xP wnt sij pestte mij de hele dag al xD

    @Moonxloon
    geen idee xP


    Wil je da ff vragen da? xD Wil weten wat ie daarop zegt xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Whahaha wat geniaal x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Wil je da ff vragen da? xD Wil weten wat ie daarop zegt xD


    whaha kee salk vrijdag doen dan hebk nog les van hem xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha kee salk vrijdag doen dan hebk nog les van hem xP


    Thanks;) Pleur t antwoord dan maar in ons gb of anders gewoon op dit topic:P W8 met smart op het antwoord xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Jouw leeraar is cuul! Deze van ons zegt gewoon: 'We gaan allemaal dood. Tsjhaa that's life.' Of toch iets waar het op neer komt --'

    @Annelies
    omyngod xD
    die van ons dwong ons om een kerstkaart voor hem te maken x_x en dat liet ie meetellen als een proefwerk x_x

    @MoonxLoon

    whaha xD kee


    We can only learn to love by loving.

    Dat heeft een leerkracht ook al eens gezegd :'). Gelukkig ga ik over een paar honderd jaar niet meer leven ;p.
    En je bent precies goed op dreef vandaag ;p. [/niet slecht bedoeld hoor]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    @Pia
    weetk x_x komt omdatk me verveel


    We can only learn to love by loving.

    @ Nicol
    Jy heb echt wel eel leuke. wij hebben er één die dat élke les over doodgaan doormurmmeld en ons probeert depressief te krijgen. Al zijn wij over cadeautjes bezig, begint die daar tussen van: 'Eigenlijk heb je dat niet nodig. Je kan dat tóch niet meenemen als je sterft.'

    @Annelies
    omg die vent is eng x_x


    We can only learn to love by loving.