• iedereen heeft geheimen en sommigen delen die geheimen soms met anderen. maar in mijn klas delen veel van die mensen die geheimen met mij en ik ben nu zeg maar een wandelende doos vol geheimen van mijn vriendinnen en klasgenootjes.
    maar vandaag heb ik dus te horen gekregen dat een meisje uit mijn klas,let's call her E,een lichte vorm van anorexia heeft x_x en daarom moet ze veel eten voordat ze echt graatmager wordt en dat wil ze niet[/graatmager worden x_x]
    en ik vind het like.. erg.. x_x wnt al 2 andere meisjes die ik ken [K,klasgenootje en D,ex van klasgenoot] hadden beide ook al een vorm van anorexia...


    We can only learn to love by loving.

    Dat is niet leuk. O.O
    Ook niet om met zo'n geheim rond te lopen. ><

    Helleuw lieve nicol,
    Mensen kunnen niet van jou verwachten dat jij alles op je schouders kunt dragen. Jij meot er ook met iemand over kunnen praten. Anders dumpen ze het bij jou en tyfen ze hem af. Ik weet dat je graag wilt helpen en lief wilt zijn voor iedereen, maar het moet niet tenkoste van je eigen gezondheid gaan meisje!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    @Jolien
    Idd x_x

    @Kirsten
    dat doen se ook niet echt.. maar ik ben meestal degene die niet veel over anderen zegt x_X ik lul niet snel iets verder ens en daarom seggen se het denk ik tegen mij x_x


    We can only learn to love by loving.