• Kirstentje heeft een nieuwe standalone gemaakt.

    Mij is het zwijgen opgelegd. Spreken kan ik niet meer. Spreken mag ik niet meer. Verdrinkend in verdriet, medelijden en eenzaamheid, tot hij, Jona, in mijn leven kwam. De jonge met zijn prachtige ogen en gezicht, zijn lieve stem en prachtige haar. De jongeman die ik lief heb, maar hij is niet de man aan wie ik toegewezen ben. De man aan wie ik mijn hart zal moeten schenken, koopt me om met dure jurken en juwelen. Misbruik en gebruikt me. Er gebeuren verschrikkelijke dingen waar geen buitenstaander iets vanaf weet. Deze muren houden me binnen en écht daglicht word me nooit getoond. De straten van Londen hebben mijn aanwezigheid nog nooit gevoeld.
    Mij is het zwijgen opgelegd.. Ik zal moeten zwijgen tot na de dood.


    Voor de mensjes die willen lezen, hier is de link. Ik lieft comments. Ook als je hem bagger vind, gewoon zeggen ^^.
    http://www.quizlet.nl/quiz/265290/zwijgen-tot-na-de-dood/

    x. KirstenSnaps


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten? Kan je hem in mijn GB ff zetten zaodat ik morgen niet vergeet hem te maken? Ik moet hem maken maar kan nu nietmeer omdat ik zometeen weg moet.
    Dus kan je die please ff in mijnGB zetten?
    xoxo'

    Kirsten? Kan je hem in mijn GB ff zetten zaodat ik morgen niet vergeet hem te maken? Ik moet hem maken maar kan nu nietmeer omdat ik zometeen weg moet.
    Dus kan je die please ff in mijnGB zetten?
    xoxo'
    Nou vooruit dan x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hem al gelezen.
    - Zit stiekem nog even op Q -
    En ik vind hem prachtig.
    Maar dat wist je natuurlijk al. :'D

    Ik heb hem al gelezen.
    - Zit stiekem nog even op Q -
    En ik vind hem prachtig.
    Maar dat wist je natuurlijk al. :'D
    Foei Foei Jolla, ja dat had ik al door dat je nog op quizzol zat. Leer ze alvast ^^. En ja dat wist ik x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Foei Foei Jolla, ja dat had ik al door dat je nog op quizzol zat. Leer ze alvast ^^. En ja dat wist ik x]

    Ik moet enkel even Frans bekijken. :Y)
    En dan meteen slapen, ik ben kapotmoe.
    Kutschool. ><

    (...)
    Ik moet enkel even Frans bekijken. :Y)
    En dan meteen slapen, ik ben kapotmoe.
    Kutschool. ><
    Ahww -heeft medelijden- Nou snel leren dan en huppa je bedje in!


    Wie du mir, so ich dir.