• Het is heel ontroerend geschreven, er zit enorm veel kracht in de woorden. Volgens mij heb ik tijdens het lezen hiervan nauwelijks geademd. En dat zegt wat.
    &
    Wow,
    zooo heftig,En zooo mooi !
    ik ben er gewoon helemaal stil van.Het doet me wat.Ik vind het vreselijk,Maar dit is gewoon sooo realistisch en mooi geschreven! eerlyk gesegt ik kan er wel bij Huilen!

    &
    Heftig. Een erg gevoelig onderwerp om over te schrijven, maar je hebt het perfect gedaan. Echt geniaal.
    Heel mooi geschreven en goed dat je dit verhaal online hebt gezet. Je zult hier veel mensen mee helpen.
    Ik hoop met heel mijn hart dat mensen na het lezen van dit verhaal actie zullen ondernemen.
    Dank je voor dit verhaal, hij was heel erg mooi en goed geschreven, hoe gruwelijk de afloop ook is.

    &
    Ohmygosh.. Rachel dit is echt een van de mooiste Stand Alone verhalen die ik ooit heb gelezen. De kracht die er in het verhaal zit, maar toch de pijn die duidelijk aanwezig is. Waar van je tranen in je ogen krijgt en zo iemand het liefst wilt helpen. Maar helaas komt voor velen die hulp te laat. Ik vind dat iedereen die aan zelfverminking doet of op het randje zit om het te gaan doen. Die moeten dit gaan lezen. Maar ook mensen die er tegen zijn, want je weet maar nooit. Hoe dicht bij zulke slachtoffers kunnen zijn. Zonder dat je het door hebt.
    http://www.quizlet.nl/quiz/179072/snijden--stand-alone/


    Music is the new sex

    -gelezen + reactie geschreven-


    No growth of the heart is ever a waste

    -gelezen + reactie geschreven-

    Je hebt hem wel eens eerder gelezen. De eerste reactie is ook van jou hierboven. Nogmaals bedankt.


    Music is the new sex

    (...)
    Je hebt hem wel eens eerder gelezen. De eerste reactie is ook van jou hierboven. Nogmaals bedankt.

    Ik dacht al, die quiz kwam me bekend voor maar toen ik de reacties verder doorbladerde en mezelf niet tegenkwam dacht ik: nee, ik zal wel para worden >.<
    Kennelijk toch niet :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelezen en reactie gezet x]


    Your make-up is terrible

    @Aurelia
    Nee,je staat er echt tussenx'D
    @FUCKINqueen
    Dankjewel


    Music is the new sex

    gelezen+reactie^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    gelezen+reactie^^

    Dankjewel.


    Music is the new sex

    Práchtig. <3

    Práchtig. <3

    Dank je


    Music is the new sex

    Ik vond het echt super mooi om te lezen en heb er ook een reactie bij geplaatst =]
    x3


    ~

    Ik vond het echt super mooi om te lezen en heb er ook een reactie bij geplaatst =]
    x3

    Dankjewel daarvoor. Ik heb hem hierboven neergezet.


    Music is the new sex