• Als ze in jou gb reclame maken,meld jij dat dan? ik wel,mijn vraag is dus of jullie het doen >.<

    xoxo'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Eigenlijk niet want de reclame die ik krijg is omdat ik de series volg en mensen dan het volgende deel aankondigen. Dat mag wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    weet niet^^ ik krijg ampr reclame dus..
    alleen absurde vragen over een kanariepietje paars met rode vlekken ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nee ik zeg ze dat het niet meer mag ...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Soms, als ik een slechte bui heb wel anders verwijder ik het


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nee, maar ik zeg wel dat ze daar beter mee kunnen stoppen, en dat ze het maar in de promotie forum ding moeten zetten. Dat krijgen ze tenminste géén problemen. Want er zijn heus wel mensen die veel dingen melden. Die reclame in je GB of PB is gewoon irritant.

    Ja, ik geef wel altijd aan. Behalve 1 keertje, en die serie volg ik nog steeds xD


    Sweet dreams will come true.

    Jawel. Ik meld het en verwijder het meteen. Maar ik heb al een eeuw geen reclame meer gekregen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, ik hoef die troep niet in mijn GB en wil voorkomen dat ik er meer krijg.

    Ja, ik hoef die troep niet in mijn GB en wil voorkomen dat ik er meer krijg.


    Daarmee kan je het toch niet echt voorkomen. Mensen blijven toch wel weer komen, en die proberen dat uit. Melden kán wel, maar zeggen dat het dom is, is misschien beter?

    Volgens mij zijn de mensen bang van me, want ik krijg geen reclame. :'D

    Nope,, Da vink zielig X'] en te veel moeite X']

    Zielig? Dat is dus zo NIET zielig! Als jij op je profiel hebt staan dat je geen reclame wilt en ze plaatsen het tóch dan vind ik dat eerder dom of eigen schuld.

    Hangt er vanaf of die persoon me aanstaat =D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Daarmee kan je het toch niet echt voorkomen. Mensen blijven toch wel weer komen, en die proberen dat uit. Melden kán wel, maar zeggen dat het dom is, is misschien beter?

    Misschien maar ik vind melden ook gewoon leuk. Je neemt zelf het risico om gemeld te worden als je reclame in GB's stopt dus dan moet je ook maar zien wat de eindresultaten zijn en dat kan dan zijn dat je bent gemeld.

    Ik meld het niet, ik stuur zelf een waarschuwing en geef een reclamestraf. x'D Want er zijn soms wel degelijk users die reclame maken in het gb van een mod. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nop, ik heb er geen last vn xD dus ..


    Your Butt is Mine!