Nee, maar ik zeg wel dat ze daar beter mee kunnen stoppen, en dat ze het maar in de promotie forum ding moeten zetten. Dat krijgen ze tenminste géén problemen. Want er zijn heus wel mensen die veel dingen melden. Die reclame in je GB of PB is gewoon irritant.
Ja, ik hoef die troep niet in mijn GB en wil voorkomen dat ik er meer krijg.
Daarmee kan je het toch niet echt voorkomen. Mensen blijven toch wel weer komen, en die proberen dat uit. Melden kán wel, maar zeggen dat het dom is, is misschien beter?
Zielig? Dat is dus zo NIET zielig! Als jij op je profiel hebt staan dat je geen reclame wilt en ze plaatsen het tóch dan vind ik dat eerder dom of eigen schuld.
Daarmee kan je het toch niet echt voorkomen. Mensen blijven toch wel weer komen, en die proberen dat uit. Melden kán wel, maar zeggen dat het dom is, is misschien beter?
Misschien maar ik vind melden ook gewoon leuk. Je neemt zelf het risico om gemeld te worden als je reclame in GB's stopt dus dan moet je ook maar zien wat de eindresultaten zijn en dat kan dan zijn dat je bent gemeld.
Ik meld het niet, ik stuur zelf een waarschuwing en geef een reclamestraf. x'D Want er zijn soms wel degelijk users die reclame maken in het gb van een mod. :')