• Nou, met carnaval wil ik een Twilight-vampiertje worden (Ik hoef geen reactie's met -alweer Twilight-).
    Dan dacht ik een blousje met een stropdas (Stond in de Large voor vrouwen o.o) En tja gewoon broek. Bleek gezicht + rode of zwarte of goude kleurlenzen. Wat er meer bij kan weet ik eigenlijk niet. Idee? Meld het ff =D
    Wat denken jullie? ^_^.


    I live for the applause, you will die for it.

    nicee n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een cybergoth look zou ook geniaal zijn, met zo'n strak pakkie aan + groene dreads ofzo. Ik zou iig gaan voor de kleurlenzen, die heeft de Hema ook ben ik zojuist achtergekomen. We liepen ze hele stad door om die dingen te vinden en verhip.. zag ik ze gister bij de Hema >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Een cybergoth look zou ook geniaal zijn, met zo'n strak pakkie aan + groene dreads ofzo. Ik zou iig gaan voor de kleurlenzen, die heeft de Hema ook ben ik zojuist achtergekomen. We liepen ze hele stad door om die dingen te vinden en verhip.. zag ik ze gister bij de Hema >.<
    De Hema? o.o Ff Googlen voor Cybergoth xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Woow Dude, dat krijg ik nóóit voor mekaar ='D. Maar ik probeer er zo normaal mogelijk uit te zien op die ogen+gezicht na net als in Twilight ^_^


    I live for the applause, you will die for it.

    ja, leuk idee =D

    Leuk idee, Wel lastig ja. Ik zou zelf niet weten wat je nog meer kan doen, misschien van die krullen laten zetten net als Bella heeft?


    Why don't you break my heart

    Ik zou ook nog tandjes, vampierentandjes kopen. Jammer dat er bij ons géén carnaval gevierd word --' Maar ik zou het doen!

    ik vier dit jaar geen carnaval.
    lekker 1 weekje vakantie, lekker luieren :'D


    I can't see the future with tears in my eyes

    Leuk idee,but ik vind het helemaal te gek als iemand zich als een heks-gothicachtig iets verkleedt.
    Heb ik een keer gedaan:vreselijk getoupeerde haar met allerlij kleuren erdoor,zwart jurkje met rare en wilde,stekelachtige acsesoires(of hoe je dat ook schrijftxD) erbij.
    En om niet te vergeten idd kleurlenzen en wat bloedgevalletjes over je lichaam=D.