• Ik vind van wel.. Ik en een vriendin van gingen vaak om met 2 jongens op de basis. Maar vanaf de middelbaar... Zien we hun nooit. (Oke wel eens rondlopen op school)... En dat suckt. Want met hun hadden we zo'n lol.. En als wij een middag vrij hebben, moeten hun nog gewoon tot het 7e uur naar school ofzo. Dus we hebben alleen zaterdag. En Maybe gaan ik en die vriendin hun dan vragen of ze weer iets willen doen ^_^ (BTW die vriendin is de andere beheerder van dit account -TwilightGirl-)
    -xCOLDskin.


    Maakt niks uit. Serieus?

    Tuurlijk raak je vrienden kwijt,
    Heb ik ook ;S
    Zelfs als je met vriend/in naar de middelbare gaan in de zelfde klas ga je uiteindelijk met andere mensen om. Dat heb ik wel een beetje.


    Caution first, always.

    Je moet ze niet per se verliezen, je ziet ze gwn wat minder. Je kan altijd contact houden via GSM, MSN, afspreken, fuiven ofzo. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Tuurlijk raak je vrienden kwijt,
    Heb ik ook ;S
    Zelfs als je met vriend/in naar de middelbare gaan in de zelfde klas ga je uiteindelijk met andere mensen om. Dat heb ik wel een beetje.


    ik ben ook vrienden kwijt geraakt enzo...maar ik trek nu met andere mensen op en als ik eerlijk ben....die nieuwe vrienden vind ik veel leuker en gezelligeer enzo....:X.... maar goed...
    xx

    Tjah, vroeger was ik like, populair in de basis school [OMFG xD] nu heb ik alleen oppervlakkige vrienden.. Dat is best wel kut jah, maar ik leer er mee leven.


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Vrienden uit de basisschool verlies je meestal gewoon.
    Zo is het.
    Maar in het middelbaar ontmoet je nieuwe vrienden, en die zijn meestal voor een veel langere tijd.

    Door school maak je ook wel vrienden, niet?


    Some people make the world special just by being in it

    Door school maak je ook wel vrienden, niet?

    idd!

    Nou.. Ik vind de kinders van de basis veel leuker dan die van de middelbaar. >.<


    Maakt niks uit. Serieus?

    (...)

    ik ben ook vrienden kwijt geraakt enzo...maar ik trek nu met andere mensen op en als ik eerlijk ben....die nieuwe vrienden vind ik veel leuker en gezelligeer enzo....:X.... maar goed...
    xx

    Heb ik precies het zelfde, 1 vriendin die ik had die nu nog bij me in de klas zit, daar schiet ik nog goed mee op en daar ga ik ook nog best veel mee om, de rest van mijn vriendinnen zijn zooo anders dan mij. Dat is heel grappig, ze accepteren me zoals ik ben en vinden het geweldig dat ik een obsessie heb met Iron Maiden enz. In tegenstelling tot mijn oude klas ...


    Caution first, always.

    School zuigt gewoon xD

    true true true. En je word dan ouder, gaat jezelf ontwikkelen, en krijgt zo nieuwe vrienden, nieuwe interesses.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ben nog geen vrienden kwijtgeraakt. Ben zelfs al van de middelbare af :P k zie ze alleen niejj zo vaak omdat ze op andere school zitten =_=