• Gossip,of te wel roddelen.
    iedereen doet het en meestal zonder reden. maar goed...

    ik heb dus wel iws gesprekken met meisjes uit mijn klas als ik met se naar huis fiets enz. en dan zeg maar gaat het meestal wel over iemand x_x ik zeg meestal niks terug maar luister meestal enz. behalve als hetover een meisje gaat: S. ik heb zo'n hekel aan S waarom? ze was mijn 'vriendin'maar verspreid leugens over mij en liet me vallen zonder reden. en nu heb ik toen per ongeluk ontdekt dat K & D,2 meisjes waarmee ik en S best wel veel omgaan haar eigenlijk allebei niet mogen.. en K wil al geen vrienden meer met der zijn en D misschien ook niet. ik ben al niet echt vrienden meer met der maar ik vind het best wel zielig als ze dan in 1 x bijna iedereen kwijt zou zijn [+ ze zou mij de sguld geven]

    maar.. zou er wat aan te doen zijn ?


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon met haar om blijven gaan. Denk eens aan de situatie als het bij jou zou gebeuren als jij in de steek wordt gelaten. Dat zou jij niet willen hea? Je moet mensen behandelen als je zelf behandeld wilt worden. Blijf met haar omgaan. Natuurlijk hoef je niet BFF te zijn, maar praten over dagelijkse dingen kan niks kwaad.

    nee, da denk ik nii, als K & D geen vriende meer wille zijn met S, dan is dat zow, en daar kan je dan niks aan veranderen..
    vriendschappen lopen nu eenmaal stuk you know? ..
    dus ik denk nii dat je er iets aan kan doen, en als jij S niet meer zo leuk vind, zou ik er ook niet meer zoveel mee omgaan enzow, maar daarom ze niet direct gaan negeren enzow he x'D
    nja, je ziet maar ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    misschien heb je wel gelijk en lopen plots al haar vriendchappen stuk, maar ze heeft het er wel zelf naar gemaakt? misschien moet ze in het vervolg eens wat beter nadenken voordat ze dat soort dingen gaat verspreiden over mensen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jij gaat al niet met haar om eigenlijk en K en D willen dat ook niet meer. Gewoon laten gebeuren. Waarom jezelf verplichten met S bevriend te blijven als ze leugens over jou verspreid? Je kunt nu eenmaal niet met iedereen bevriend zijn, maar ik zou wel normaal tegen S blijven doen. Het is niet zo dat als je geen vrienden meer met haar wilt zijn, dat je dan gemeen tegen haar moet zijn ofzo. Je hoeft S ook niet te gaan haten weet je.
    Succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    doe helemaal niets en dan kan ze je ook geen schuld geven wantje deed niets... (A)(A)

    xx


    If you're going to hell, keep going