• Want laats sloeg mijn moeder mij duss in het gezicht en haar in de nek fseu ..
    EN toen ging se mij uitlachen omdat ik in het gezicht geraakt werd en zei niet ><
    Like .. Is zij nog wel normaal O.o ><


    Crack a bottle

    De 'opvoedende tik' was toch verboden? o.O
    *kuch*
    -kindermishandeling-

    Like ,,wat is er opvoedend aan je kind slaan?
    EN ik weet niet eens waarom fseu..
    Laats was se soo pissed en toen stond se achter me en toen sei se soo: Ik sou maar oppassen wnt ik had je so bijna voor niks geslagen. terwijlk nks gedaan had en toen vonk der eng O.o


    Crack a bottle

    Wat hadden jullie uitgevreten dan, dat je een mep kreeg?
    En alleen om dat voorval is je zusje niet meteen abnormaal ofzeuw. Daar is wel wat meer voor nodig. x'D
    xXx <3


    FML

    Wat hadden jullie uitgevreten dan, dat je een mep kreeg?
    En alleen om dat voorval is je zusje niet meteen abnormaal ofzeuw. Daar is wel wat meer voor nodig. x'D
    xXx <3

    Dude ,weetikveel.. Mijn moeder kan soms gwn omslaan..
    Dan is se heel aardig en dan jank ik meself in slaap doorhaar en de helft van de tijd weetik niet eens waarom fseu.. EN mijn zusje is wel abnormaal.
    WNt ze liegt alles bij elkaar,als ze kwaad is reageert se dat allemaal op mij af ,,Gaat ze nepjanken/scheinheilig doen en alles soo draaien dat ik het weer heb gedaan. ENzovoort.
    Like het is mijn zusje ,,,anders had ik der allang neergestoken ><


    Crack a bottle

    (...)
    Dude ,weetikveel.. Mijn moeder kan soms gwn omslaan..
    Dan is se heel aardig en dan jank ik meself in slaap doorhaar en de helft van de tijd weetik niet eens waarom fseu.. EN mijn zusje is wel abnormaal.
    WNt ze liegt alles bij elkaar,als ze kwaad is reageert se dat allemaal op mij af ,,Gaat ze nepjanken/scheinheilig doen en alles soo draaien dat ik het weer heb gedaan. ENzovoort.
    Like het is mijn zusje ,,,anders had ik der allang neergestoken ><


    Damn. Dat is toch wel kinda, like, abnormaal. Heeft je ma niet problemen of zo. Dat ze stemmingswisselingen en zo heeft. Weet niet of je/jullie al eens hulp hebben gezocht? Dat kan al een groot verschil maken.
    Good luck (flower)
    xXx <3


    FML

    Wtf .___.
    Nee, das niet normaal :'3


    I don't need words to feel those lips.

    als me pa mij slaat zegt hij dat hij me nn 'pedagogische tik' eeft gegeevn das pas creepy en ze slaan me broer nooit (hijs klein beetj veel grootr dn ik en sterker oowk xD)


    live your own life

    euh...nee niet normaal..
    maar is het btw ook wel normaal dat je moeder jullie slaat?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    weet je
    dat zou ik wrschijnlijk ook doen
    ben een masochist en sadist dus ja

    Myn zus doet dat oowk !
    En ik noem haar ook niet normaal !! XD

    creapy xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    wat vreemd. misschien weet ze zich geen houding aan te geven. veel mensen gaan dan lachen om zich dantoch maar een houding aan te geven. dat zou het ook nog weleens kunnen zijn natuurlijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    0-0 that creeps me out..^-^


    LikeYourTheBestHoney..<33