• Nou, zo'n gevoel heb ik echt. Of het ligt aan mij, dat kan ook nog.
    Er is de laatste tijd ontzettend veel gebeurd, en daardoor heb ik ontdekt wie echte vrienden zijn. En dat is er maar 1. Ik ben zoveel vrienden kwijt geraakt, dat ik het gevoel heb dat alles door mij komt maarja ><

    Geloven jullie dat er echte vrienden bestaan ? :')


    -

    Pff.. Tell Me about it ..><


    Crack a bottle

    Ik heb maar één beste vriendin die alles van me weet.
    Mijn nichtje Juuuuulie (Redemption).


    I recycle my thoughts.

    Nou. Ik heb vrienden, en yeah. ik heb ook soms ruzie. Maar t zijn wel mijn vrienden and i fucking luv them!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze bestaan wel.
    Ze zijn alleen heel zeldzaam.

    ja, maar je moet wel weten wie dat zijn. sommige mensen laten je erg snel in de steek als er echt iets is. maar ik denk wel dat er minstens één vriend(in) is, die zoveel om je geeft dat ze je altijd blijven steunen, wat er ook gebeurt. dus ja, ik geloof dat echte vrienden bestaan. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Een vriendin van mij, die heeft ups&downs met haar vriendin. En heeft er nu 2, waaronder mij. ='D Ikzelf, heb er iets van 4. waarvan 2 van internet zijn. Ze bestaan degelijk wel (:

    In de situatie dat mijn vader overleed inclusief school, heb ik heel erg goed ondekt wie mijn echte vrienden zijn. En ik zal je vertellen, dat zijn 5 jongens en 1 meisje.
    Jongens begrijpen beter hoe je je voelt.


    -

    Hier op Quizlet kunnen mensen deze situatie beter begrijpen dan mijn vrienden in het echt. Op enkele na, die ik hierboven noemde.


    -

    Ze bestaan wel, maar zijn doodzeldzaam xD
    Ik heb er maar eentje, en die woont ook nog eens 90 kilometer van me af.


    Inderdaad! Ik heb er maar 2, die ene ken ik al mijn hele leven woont 5 huizen verder en die andere 92!! km weg. Ik had eerst meer echte vrienden, maar daar praat ik niet over.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    nou ik vind dat er wel echte vrienden bestaan! waar je alles tegen kan zeggen en die je nooit laten vallen enzo.
    xxx


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ik geloof dat die bestaan, maar 'k denk niet dat er echt veel zijn.
    Daar bedoel ik mee dat je eigenlijk maar slechts een paar of 1 echte vriend(in) hebt, die er dan ook altijd zal zijn voor je.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    tuurlijk bestaan ze,
    maar er zullen er nooit zoveel zijn,ik heb wel meerdere goeie vrienden en vriendinnen,maar slechts eentje weet alles van mij,en ik van haar (:

    xx


    everybody needs a song.

    Voor mij bestaan ze.
    Ik heb der 9

    1 heeft ook quizlet dat is Esmaye(Coincidence)

    En die andere 8 hebben geen quizlet
    het zijn 4 meisjes en 5 jongens

    egt wel!!
    Dylan is mijn beste vriend!!
    okal bestaat hij niet ><


    Dunno ><

    Soms heb ik ook dat gevoel van 'waarom is zij nou ook alweer mijn "vriendin"?'. Dan denk ik echt, gut ik moet haar niet. Meestal gaat het dan ook wel over hoor, maar het kan toch geen goeide betekenis hebben als je dit meerdere keren bij een persoon ervaart. Er zijn maar 2 of 3 mensen van mijn vriendenkring bij wie ik dat nog nooit heb gehad.

    Liefs


    I did not hit you. I just high-fived your face.