• Dear peoples hier <33

    ik moet echt even iets kwijt...
    ik voel me echt kut want mijn moeder wilt dus heel graag naar engeland verhuisen is altijd een grote droom van haar geweest bla bla.... en ik ben blij voor der dat ze die droom heeft maar...
    er is natuurlijk een maar... ze is er al een tijdje mee bezig want ze had er nu genoeg geld voor enzo dus als hij ja zou worden ga ik dit land verlaten en in engeland wonen en daar komt ze nu mee ¬¬
    kijk opzig lijkt het me best oke ik bedoel engeland lijkt me best cool maar ik wil niet alles hier achter laten ik vind dat gewoon moeilijk en nu ben ik echt gwn helemaal in de war....
    en ik weet ook niet zo goewd wat ik nu moet doen of hoe ik me presies moet voelen....
    en nja dat wou ik even kwijt....



    A Noble was Born in Chaos

    :| echt ?! nee dat mag niet ik ga je missen
    je mag niet gaan hoor ! dan heb ik niemand meer die mijn broer voor me uitscheld :P


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    mijn familie woont in engeland het is wel oke daar. maar goed ik snap best dat je zoo iets heb van wtf? maar goed. engeland is opzsich best stoer..


    Some angels have no wings.

    Misschien moet je het er over hebben met je moeder? Of in iedergeval zeggen. Aan het begin is dat altijd eng, maar als je het eenmaal hebt gezegd, lucht het op.

    Mijn pa wou vorigeweek nog naar aruba verhuizen

    en nu wilt ie weer ergens anders-,-

    Maar ik mn zis en mn broertje willen ridderk niet uit

    Maar ik wil wel met je van plaats ruilen hoor engeland is vetkuwl


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ja.. Het is natuurlijk moeilijk om hier alles achter te laten. Maar daar kan je mss proberen een niew leven op te bouwen en niewe vrienden te maken. ? x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    das wel k*t aan de ene kant.... maar lijkt me ook best wel coool... maarjaa... ik weet niet zo goed hoe je hierop moet reageren...heb zoiets nog nooit meegemaakt.....

    dat is kei erg voor jou, misschien moet je er nog eens met je moeder over praten :S

    juah het lijkt me ook wel cool enzow... maar ik weet dus ook niet presies wat ik kan verwachten want ik ben dus nog noooit uit dit kikkerlandje geweest ¬¬ ook nog nooit in engeland geweest dus...
    annyways ik heb wel tegen mijn moeder gezecht dat ik het oke vond maar ofdat ze misschien kom wachten tot ik men school had afgemaakt...
    maarja ze zij dat ze daar nog overna zou denken dus ik hoop dan in iedergeval dat ze het uitstelt verder heb ik er niet heeel erg veeel moeite mee om te gaan tis gwn moeilijk alles achter te laten


    A Noble was Born in Chaos

    Mijn pa wou vorigeweek nog naar aruba verhuizen

    Haha! sinds we 5 keer naar aruba zijn geweest wil mijn vader dat ook :'D. Maarja, hij meent het niet.


    I recycle my thoughts.

    Mijn ouders willen naar Griekenland verhuizen.
    Ik weet dat het echt suckt. Maar kijk het ook van de andere kant. Je bent nog vrij dichtbij Nederland,ze hebben daar best leuke jongens,je kan al Engels,er zijn veel leukere dingen dan hier,en ga zo maar door. Engeland is niet het einde van de wereld. Praat er gewoon met je moeder over. Over hoe jij er tegenaan kijkt.


    Music is the new sex