• Wat ben jij? Ik vroeg me het nogal af, but ik merk ook dat er steeds meer Bi's komen. And als je dan een van die laatste 3 ben, heb je het verteld? Zo ja hoe reagerde je omgeving?


    Loving' you is my job.

    Hetero, denk ik. :'D

    Hetero.


    No growth of the heart is ever a waste

    kben Bi
    heb het steets ook bij me partyflock staan maar iederekeer als mensjes inbrkene veranderen ze het duz laat het maar op hetro staan maar kben Bi...


    balub ^^.

    Als hier mensen zijn die het moeilijk vinden om het te vertellen/ervoor uit te komen, wil ik best een beetje 'helpen'. ^^ xx


    Dankje maar hoe wil je dat dan doen?


    It's heavy but you are not the only one

    Hetero 95% zeker


    Life is hard and then we die

    gwoon hetero

    Bi ^^

    Heb het alleen nog maar aan me beste vrienden vertelt , niet aan me ouders , en dat ben ik ook niet van plan = ]

    x


    razors , roses and a black tommorow.

    hetero


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hetero & zal ok ni verandere

    Voor zover ik weet hetero:Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bi,

    Maar ik heb het nog niet tegen me ouders verteld maar wel tegen me beste vriendinnen.. ik vertel zowiezo niet veel aan me ouders dus dit ook niet tenzij het nodig is. Ik heb nu geen vriendin of vriend maar ben wel verliefd geweest op een meidje en op een jongen.


    One of the Duo Of Evilness

    Lesbisch & proud to be.

    & ja kheb het verteld. de meesten reageerden met: en dan? ik ook. of met: oh wat cool! eentje reageerde er met: ok, zolang je maar niet op mij verliefd word --'
    en mijn ma was in shock, mijn pa kan het niet schelen wat ik ben, mijn oma zegt datk nog te jong ben om het zeker te weten blabla
    en voor de rest. gwn positief


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    hier had IK ook al een topic over :Y) :X


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    hetero


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    hier had IK ook al een topic over :Y) :X


    Oh.


    Loving' you is my job.